Pocit ze hry ?

Na západě se pomalu probouzí římský obr, na východě zuří války mezi následovníky Alexandra Velikého. Troufneš si vkročit do nelítostného starověkého světa plného násilí, intrik, nepřátel a zrady? Dokážeš dovést svůj stát až do pozice neohrožené mocnosti a stát se živoucí legendou? Tvůj lid na tebe spoléhá, Imperátore!

Moderátoři: Atlantis, martas3, Vals, Phoenix

MONT10
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 169
Registrován: 13 říj 2011, 10:06

Re: Pocit ze hry ?

Příspěvek od MONT10 »

Bohužel ještě ne. Ale asi se na to trošku vrhnu jen co bude čas :-D
WhiteHorse
Nadpraporčík
Nadpraporčík
Příspěvky: 579
Registrován: 13 kvě 2014, 21:01

Re: Pocit ze hry ?

Příspěvek od WhiteHorse »

Recenze jsou pochvalné a předělané GUI také vypadá dobře. Horší je, že to koštuje 438 normostran.
MONT10
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 169
Registrován: 13 říj 2011, 10:06

Re: Pocit ze hry ?

Příspěvek od MONT10 »

Podle počtu normostran na překlad to snad bude stát za to :-) Na to se vyplatí počkat než se ti to povede přeložit :clapping: :worship:
MONT10
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 169
Registrován: 13 říj 2011, 10:06

Re: Pocit ze hry ?

Příspěvek od MONT10 »

Tak jsem chvilku hrál a nevím co si o tom myslet :? Podle mě se toho moc nezměnilo. Stále dokola potvrzování obchodních cest a snaha aby byla každá postava loajální :-( Což je děsná otrava. A navíc nemá člověk ani moc možností jak je přesvětčit. A to ani nemluvím o stavbě budov. Pořádně není vysvětleno co potřebuju a hlavně proč bych to měl stavět. A co mě ted uplně vytáčí je nemožnost stavět jednotky. To je fakt boží bojovat jen s milicemi.
Nazávěr bych řekl,že je ta hra stále nedodělána. Jediné co bych ted pochválil je výzkum. Ten mi ted příjde mnohem lepší.
WhiteHorse
Nadpraporčík
Nadpraporčík
Příspěvky: 579
Registrován: 13 kvě 2014, 21:01

Re: Pocit ze hry ?

Příspěvek od WhiteHorse »

Jen v krátkosti:
Stále dokola potvrzování obchodních cest
To můžeš automatizovat, takže potvrzovat budeš muset jen když ti dodávky vypadnou kvůli válce nebo jiné významné události.
snaha aby byla každá postava loajální :-( Což je děsná otrava. A navíc nemá člověk ani moc možností jak je přesvětčit.
Jen do jisté míry (málo možností). Stačí dobře rozdělovat funkce, aby významné rodiny byly spokojeny. Když mám například neloajálního velitele legie, což je velmi nebezpečné a nelze ho v té době vyměnit, dám mu úplatek, državu, vyšší plat nebo všechno najednou, aby se stal loajálním, pak ho okamžitě vykopnu a dosadím tam někoho, kdo je loajálnější.
Pořádně není vysvětleno co potřebuju a hlavně proč bych to měl stavět.
U každé budovy je nápověda, co budova zlepšuje. Stavíš především trhy a daňové úřady, protože nesou peníze. Knihovny nesou vyšší výkon výzkumníků. Jiné budovy zvyšují štěstí některého druhu populace atd. Je to tam.
A co mě ted uplně vytáčí je nemožnost stavět jednotky. To je fakt boží bojovat jen s milicemi.
Záleží na tom, za koho hraješ. Pokud za nějaký kmen, tak se nedá moc očekávat, že budeš mít legie. Pokud za Řím, musíš objevit správnou technologii (jsou popsány celkem dobře) a zavést správný zákon. Pak můžeš stavět legie a doplňovat vojáky. Je to však limitované výkonností jednotlivých regionů.

Když jsem získal celou Itálii, měl jsem tři legie. Dvě opravdu veliké (kolem 40000 mužů) a jednu asi s 8000, protože celý její region nebyl můj a každá legie patří k jednomu regionu, který ji živí. Legie mohly mít i více vojáků, ale těžko bych to zaplatil.

Myslím, že tak to je v pořádku. Velmoci jsou schopny postavit armádu v počtu milionů mužů. Dokáže totéž San Marino? :-)
Odpovědět

Zpět na „Imperator: Rome“