Zpomalení času

Zde máte možnost diskutovat o Hearts of Iron 4 v Single Playeru. Pokud hledáte informace k módům, multiplayeru či si chcete přečíst některý z reportů pokračujte do vnořených subfór.

Moderátoři: Vals, gameart

Odpovědět
Kasta
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 12
Registrován: 21 kvě 2014, 07:44

Zpomalení času

Příspěvek od Kasta » 03 lis 2016, 16:09

Zdravím, vím že se to tu někde už řešilo, ale nemá někdo nějaké nové informace jak nějakým způsobem zrychlit to ,,plynutí času" ?? Jakmile se dostanu s hrou do roku 43 tam končím, moje nervy kapitulují.. Pokud si dobře pamatuji tak by to mělo být aspoň z části opraveno nějakým patchem.. Neví někdo kdy by měl vyjít?? Za jakoukoliv radu a pomoc budu moc rád.. Krom rad ,,kup si herní komp za 30 litrů :D

Uživatelský avatar
Johann
Četař
Četař
Příspěvky: 63
Registrován: 01 dub 2007, 16:22
Bydliště: 11. Delostrelecký pluk Košice

Re: Zpomalení času

Příspěvek od Johann » 03 lis 2016, 17:10

Nový patch ma prísť do Vianoc spolu s datadiskom Together for victory. Presnejsie nfo zatiaľ nemame

d@rkWolf
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 305
Registrován: 23 zář 2009, 01:32

Re: Zpomalení času

Příspěvek od d@rkWolf » 05 lis 2016, 12:48

NO trochu to vylepšují oba(byly zatím 2 ne?) patche, co zatím vyšly, proběhla tam nějaká zásadnější úprava režimu náhledu s letectvem, kterej se něčím zpomaloval dost brutálně, ale celkově žádný zázračný zrychlení nečekej. Už jen proto, že dokud jim nedojde, že s tím historickým enginem, co mají, se sice dá simulovat pár pobíhajících armád v EU4 potažmo CK2, ale ne statisíce jednotek v HoI...a zatím to moc nevypadá. Pokud si představíš, že blbá Jugoslávie je schopná vyrobit přes 100 divizí pobíhajících po mapě(většinou jen protože, že AI je retardované a místo, aby vyrobilo 20 divizí o 20k mužích, vyrobí radši 150 divizí o 3-6k mužích, který sou úplně k ničemu), náprava bude dost problematická. Nehledě na AI nereflektující jakýkoliv vývoj situace na mapě světa a bezhlavě vyrábějící stále další a další bojové jednotky, které dál a dál zpomalují chod hry. Takže i kdyby v roce 45 nakrásně skončily veškeré boje, všichni budou dál vyrábět statisíce letadel a stovky bojových divízí a lodí. Pořád dál, dokud jim nedojde MP a jak jim bude docházet, místo aby s výcvikem zbytečných jednotek přestali, budou pouze zmenšovat sílu nových jednotek(viz. ta Jugoslávie-a teď si představ, že místo Jugoslávie to bude SSSR-kolik divizí o síle 3k mužů asi dokáže vyrobit z miliónů MP?). Pak je tu věc s nemožností odstranit starý materiál-jak upgraduješ jednotky, postupně zbejvá víc a víc vyřazených zbraní, který jsou k ničemu, resp. při obřích bojových průserech by na ně možná došlo, ale obecně mimo nejmenší a zcela zaostalý státy je to málo reálný. Nicméně nejdou žádným způsobem odstranit, sešrotovat, při obří výrobě mocností to znamená další nesmyslný narůstání dat v Save souborech a obecné zpomalení na prosté zpracování příliš mnoha, vesměs zbytečných, dat.

Mela
Četař
Četař
Příspěvky: 97
Registrován: 04 srp 2014, 17:40

Re: Zpomalení času

Příspěvek od Mela » 06 lis 2016, 03:37

S tímhle jsem měl taky problém a už jsem si myslel že za to může můj pc. Tohle třeba upraví taky další patch. Posledně co jsem hrál tak Němci měli v roce 44 odhad na 1100-1600 divizí.

d@rkWolf
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 305
Registrován: 23 zář 2009, 01:32

Re: Zpomalení času

Příspěvek od d@rkWolf » 29 lis 2016, 20:15

Mela píše:S tímhle jsem měl taky problém a už jsem si myslel že za to může můj pc. Tohle třeba upraví taky další patch. Posledně co jsem hrál tak Němci měli v roce 44 odhad na 1100-1600 divizí.
Jj, superultramega rychlý PC to možná o něco zlepší, ale faktem je, že dokud nepředělají tu fanatickou výrobu všeho, o moc se to nezlepší. Jen těch dat, co se tím nacpe do save filů...kde se musí ukládat všechen ten vyrobenej bordel od všech států světa, kterej moc ani při anexi nemizí, místo toho se "přelejvá". Když si vzpomenu na ty obří kupy šrotu, co člověk dostane, když anektuje nějakej větší stát...

Mela
Četař
Četař
Příspěvky: 97
Registrován: 04 srp 2014, 17:40

Re: Zpomalení času

Příspěvek od Mela » 30 lis 2016, 19:04

Problém je i v tom že nemizí státy pokud je někdo dobije. Němci obsadili Lucembursko které se vzdalo a po osvobození mělo za pár měsíců 45 divizí s jednou brigádou.

d@rkWolf
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 305
Registrován: 23 zář 2009, 01:32

Re: Zpomalení času

Příspěvek od d@rkWolf » 18 pro 2016, 18:07

Mela píše:Problém je i v tom že nemizí státy pokud je někdo dobije. Němci obsadili Lucembursko které se vzdalo a po osvobození mělo za pár měsíců 45 divizí s jednou brigádou.
jj, to je přesně vono, státy nemizej kvůli tomu, že je možné je osvobodit, takže i když je anektuješ, stejně zůstávají v záznamen a jejich území je pořád jako core jejich, navíc když jsou připojení v některé alianci, tak je ani neanektuješ, sice se vzdají, ale zdrhnou do exilu a to furt nějak fungujou...dohromady je to neskutečný množství dat, který se v textové formě neustále přežvejkává

Michgod
Poloslepý troll
Poloslepý troll
Příspěvky: 672
Registrován: 07 pro 2009, 15:45

Re: Zpomalení času

Příspěvek od Michgod » 23 pro 2016, 17:14

tak mozna je to pozustatek z trojky pripadne uz maji prichystane nejake to dlc ktere umozni exilove vlady... v petce ocekavam ze zavedou 5 hratelnych statu a kazdej dalsi bude placene dlc :D

d@rkWolf
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 305
Registrován: 23 zář 2009, 01:32

Re: Zpomalení času

Příspěvek od d@rkWolf » 15 led 2017, 11:18

Michgod píše:tak mozna je to pozustatek z trojky pripadne uz maji prichystane nejake to dlc ktere umozni exilove vlady... v petce ocekavam ze zavedou 5 hratelnych statu a kazdej dalsi bude placene dlc :D
no, co si budem povídat, nedivil bych se...protože Paradox mílovými kroky spěje k titulu největšího DLC hovada na herním trhu, až na to, že v zásadě všichni ostatní aspoň to, co vydávají sami předtím řádně otestují, místo, aby pravidelně vydali nepoužitelný shit a čekali, až jim hráči, co za to zaplatili, sami nahlásí chyby

MATA
Četař
Četař
Příspěvky: 76
Registrován: 22 dub 2006, 08:08

Re: Zpomalení času

Příspěvek od MATA » 16 lis 2017, 22:31

Tak koukám, že máme stejný problém. Hru to po nějakém roce hraní neuvěřitelně znechutí. POkud jsem v nějaké velké alianci tak se to seká ještě víc. Je to vážně hrozný. Doufám, že na to udělaj nákej patch ale zatim absolutně nic

Uživatelský avatar
davidjaho
Rotný
Rotný
Příspěvky: 107
Registrován: 31 kvě 2014, 18:05

Re: Zpomalení času

Příspěvek od davidjaho » 17 lis 2017, 11:29

Přidávám se k názoru ostatních. Např. udělat One Empire achievment za Brity, který je o tom dobýt celý svět, je fakt o hubu. Mám rok 1943, celý svět kromě Číny a jižní Ameriky je můj a hra i na nejvyšší rychlost jede, jak na začátku na dvojku. A korigovat tak operace v Číně to je fakt očistec. Ano mohl bych to nechat AI, ale to je tak blbé, že by mě tam zařvala polovina armády jenom na infrastrukturu protože AI si nevšimlo.

d@rkWolf
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 305
Registrován: 23 zář 2009, 01:32

Re: Zpomalení času

Příspěvek od d@rkWolf » 12 led 2018, 01:49

davidjaho píše:Přidávám se k názoru ostatních. Např. udělat One Empire achievment za Brity, který je o tom dobýt celý svět, je fakt o hubu. Mám rok 1943, celý svět kromě Číny a jižní Ameriky je můj a hra i na nejvyšší rychlost jede, jak na začátku na dvojku. A korigovat tak operace v Číně to je fakt očistec. Ano mohl bych to nechat AI, ale to je tak blbé, že by mě tam zařvala polovina armády jenom na infrastrukturu protože AI si nevšimlo.
Ne, že by si AI nevšimlo, AI infrastrukturu a zvlášť její poškození při probíhajících bojích nadšeně ignoruje. Zažil sem situaci, kdy Německo prošlo SSSR načež se vydali bojovat do Barmy a tam těch přilehlých Čínských oblastí(Japonec vyhrál a udělal tam x loutek), takže dohromady v téhle oblasti s infra povětšinou 0-2, horama a džunglí bylo asi tak 1000 divizí(několik set Japonských, Siamu atd.), který tam 4 roky umíraly v džungli a horách. Skopčák tam ztratil bez jediného boje daleko víc vojáků, co za celý boj s SSSR(odhaduju tak 5-6 miliónů jen v té Barmě a líp na tom nebylo samozřejmě ani Japonsko. 4 roky se tam jediná jednotka ani nepohnula, protože měly všichny min. org. žádný zásoby... Z druhé strany tam pro změnu seděly jednotky spojenců, taky jich tam bylo asi 10x tolik než kolik se tam dá uzásobovat a byli na tom úplně stejně, Británie na tom skoro vykrvácela. Nakonec mi nezbylo, než vyvinout atom a abych s tím pohnul, srovnat se zemí Himaláje(protože tam prostě když ten Ind zakope na každým z těch 3 průchozích provincií +/- 10 divizí, tak neexistuje nic, co by prošlo, jediná možnost je navalit tam po 5ti atomovkách na každej flek a pak už to jde-sice má asi člověk světélkující armádu, ale co, sere pes...), projít zkrz do Indie ze Severu a dostat se k té Barmě z druhé strany, abych to celý odseknul.

d@rkWolf
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 305
Registrován: 23 zář 2009, 01:32

Re: Zpomalení času

Příspěvek od d@rkWolf » 12 led 2018, 02:05

Zase sem se trochu bavill prohlížením, co všechno tam vlastně probíhá a oni prostě nejsou schopní ukočírovat množství dat. To je základ problému. Letadla-nejde zlikvidovat starý modely, při obsazování po mírovkách se běžně fasujou tuny bezcennýho shitu, kterej nejde odstranit-tzn. stále je v systému, stále se ukládá do save. Navíc AI není schopný kontrolovat, co používá, takže klidně lítá s 1918 dvojplošníky v roce 45 proti prouďákům = brutální kontinuální ztráty manpower bez jakýhokoliv zisku(statistiky můžou být klidně 100:0 apod...takže ne, ani když není nic jinýho nemá smysl používat historický modely letadel-jenže tomu nejde zamezit). AI není schopný pracovat s modely-resp. je, jenže jich generuje nesmyslný množství-podíval jsem při jedné z her k Německu a zjistil, že od každého vyzkoumaného modelu tanku je AI schopný vygenerovat v podstatě tolik variant, kolik se z těch 4 statů dá udělat, už sem zapomněl, jak se počítají variace, 4 staty, od 1 do 5), takže může uložit do save klidně tisíce variant tanků, samohybek a letadel. To samý se samozřejmě týká všech států=nárůst bordel-dat v save je neskutečnej.

K tomu přidejte variace divizí-opět AI zcela nekontrolovatelně generuje obrovský množství různě mameluckých typů divizí. A tohle všechno, společně s šílenou produkců letadel u Spojenců, kterýma pak zaspamovávají celej svět + neustálý letecký boje v množství desetitisíců letadel, děsně zatěžují celej systém hry. V poslední hře se mi podařilo vymlátit Angličanům asi 50 tisíc letadel a hra se významně urychlila i v roce 48 nebo kolik to bylo.

Další, co jak jsem vypozoroval je děsnej problém, jsou AI plány a většinou nefunkční snaha je provádět-pokud si zapnete sledování spojeneckých plánů, uvidíte, jaký obrovský množství plánů jsou schopná zároveň nagenerovat a pak se je snažit zprovoznit. Ty asi na to zpomalování mají dost velkej vliv, protože sem v průběhu hry několikrát Američanům zlikvidoval několik set konvojů(šli skoro na 0), s tím jim zařvalo taky desítky divizí, protože se neustále pokoušeli vozit jednotky do Francie a jelikož tam lítalo asi 5 tisíc námořních bombardérů krytých tak 20k stíhačkama, nedostala se ke břehu jediná lodička-ale furt jezdily, dokud nějaký měli. Každopádně ve chvíli, kdy jim došli, plány porušili a hra se začla hýbat rychleji-postupně navyráběli nový, nacvičili další divize a zas to začlo zpomalovat jak začli jezdit.

Odpovědět

Zpět na „Hearts of Iron 4“