zřejmě častý dotaz k nenalezení

Sem směřujte vše týkající se úprav a módů Hearts of Iron 3.

Moderátoři: Vals, gameart

Odpovědět
trouba
Vojín
Vojín

zřejmě častý dotaz k nenalezení

Příspěvek od trouba » 28 srp 2013, 09:40

Zdravím,
jsem nováček na poli HoI a rozhodl jsem se začít s HoI3, hra je velmi pěkná a zábavná, vlastním verzi TFH. Po nějakém čase na internetu jsem se dočetl že hra je velmi často a kvalitně módována, že některé módy dělají hru pestřejší, hezčí, komplexnější a zábavnější. Rozhodl jsem se tedy nějaký mód vyzkoušet, ale nikde jsem nenašel přehledný výčet informací co který mód obsahuje a podobně. Tímto bych se vás rád zeptal: Který mód na HOI3-TFH je dle vás komplexní a velmi zábavný , resp. který mi můžete doporučit.
Díky :)

saper90
Podporučík
Podporučík
Kontaktovat uživatele:

Re: zřejmě častý dotaz k nenalezení

Příspěvek od saper90 » 28 srp 2013, 11:46

trouba píše:Zdravím,
jsem nováček na poli HoI a rozhodl jsem se začít s HoI3, hra je velmi pěkná a zábavná, vlastním verzi TFH. Po nějakém čase na internetu jsem se dočetl že hra je velmi často a kvalitně módována, že některé módy dělají hru pestřejší, hezčí, komplexnější a zábavnější. Rozhodl jsem se tedy nějaký mód vyzkoušet, ale nikde jsem nenašel přehledný výčet informací co který mód obsahuje a podobně. Tímto bych se vás rád zeptal: Který mód na HOI3-TFH je dle vás komplexní a velmi zábavný , resp. který mi můžete doporučit.
Díky :)
Jedině Black ICE. Mě se třeba ještě líbí August storm(ale ten už asi skončil) a potenciál má WW1 mod(ale tam chybí ještě tuna věcí k dodělání). Rozhodně dopotučuju BlackICE.

trouba
Vojín
Vojín

Příspěvek od trouba » 30 srp 2013, 21:59

Díky za typ , četl jsem o něm , jen si nejsem jist tím co tu někdo už na fóru psal , takže existuje ještě mód samotný ICE ? , a co je DiDays ?

co se týče češtiny , pro mód se mi asi nespouští z klasické verze že

saper90
Podporučík
Podporučík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od saper90 » 31 srp 2013, 08:09