Mod TFH-jak na to?

Sem směřujte vše týkající se úprav a módů Hearts of Iron 3.

Moderátoři: Vals, gameart

Michgod
Poloslepý troll
Poloslepý troll
Příspěvky: 672
Registrován: 07 pro 2009, 15:45

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Michgod » 10 dub 2013, 16:40

to checksum ale neni ftm to mi jede bez problemu to checksum je blackice...

muzes mi pls nekam nahrat to black ice cache co tam mas vytvoreny? treba se mi to pres to prokouse pak

Michgod
Poloslepý troll
Poloslepý troll
Příspěvky: 672
Registrován: 07 pro 2009, 15:45

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Michgod » 10 dub 2013, 16:43

Jiri píše:Díky za rady,pánové, jak dojedu z prace, zkusim -
Opravte mě,pokud to je blbě
1) hoi3+sf+ftm+tfh
2) vše bez patchu
3)poslední patch na TFH - stáhnout ho z launcheru TFH

A teď - vše nainstalováno - a)ze složky map ve hře vymazat soubor cache se vším,co obsahuje
b)z dokumentů vymazat to samé
I) v adresáři HoI3 se složka TFH a ta obsahuje taky složku MAP s podsložkou cache - TU TAKY SMAZAT?
II)ve skrytých souborech APP/local/virtual store... je taky složka HoI3 s podsložkou MAP a v ní cache- SMAZAT TAKY,že?
III)spustit hru, po načtení hlavního menu dát exit a spustit znova... ?
Omlouvám se,ale po mnoha hodinách instalací a odinstalací jsem tak zmaten,že to potřebuji polopatě jako malému děcku.

Dík, Jirka

jak psal scarf snad ti v tom neudelam bordel po tom co dokoncis instlaci tfh je aktivni pouze ta cache v dokumentech ve slozce se hrou uz nic... v tom virtual store nevim to zatim resit nebudem .... po tom co doinstalujes patch na 4.02 tak spustis hru a melo by ti to fungovat jestli ano tak tam zkus nahodit ten black ice a uvidis co to udela ja to mam vsechno spravne ale nefunguje :(

Jiri
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 160
Registrován: 24 led 2010, 19:37

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Jiri » 10 dub 2013, 19:54

Ahoj, tak jsem se přesně řídil vašimi radami a zase nic, okamžitě po spustění - program přestal pracovat...a konec.
Po nainstalování se ve složce Dokumenty/Par.Inter./Hearts of...III/ naházejí jen 2 složky-LOGS a MUSIC
Jestli, chlapi, někdo můžete a jede vám to pod Win7/32bit, budte tak hodní a někam vaši hru uploudněte. Já se z toho zvencnu.
A to jsem radil ostatním u HoI2...
Zde je zápis - TIME -
[main.cpp:519]: Loading text.csv took 0.229429 seconds...
[main.cpp:522]: Loading files took 0.0209662
[main.cpp:523]: Loading blob took 0.201922
[main.cpp:589]:
***> Total loadtime before app init 1.34167 seconds.

Tady je zápis ze systému - vůbec tomu nerozumím...

[systemsettings.cpp:180]: System memory: 2048MB
[systemsettings.cpp:182]: CPU speed: 3093MHz
[systemsettings.cpp:189]: Number of processors: 4
[systemsettings.cpp:200]: CPU type: x86
[systemsettings.cpp:232]: OS: Unknown Service Pack 1 Build: 7601
[graphicssettings.cpp:130]: Graphic Adapters:
[graphicssettings.cpp:135]: 0: AMD Radeon HD 6600 Series
[graphicssettings.cpp:152]: Checking for multi-sampling support:
[graphicssettings.cpp:163]: 2 samples supported.
[graphicssettings.cpp:163]: 4 samples supported.
[graphicssettings.cpp:163]: 8 samples supported.
[graphicssettings.cpp:178]: Using Adapter [0]:
[graphicssettings.cpp:184]: Succeeded to create a device [D3DCREATE_HARDWARE_VERTEXPROCESSING].
[graphicssettings.cpp:226]: Graphics device: AMD Radeon HD 6600 Series
[graphicssettings.cpp:227]: Graphics driver: aticfx32.dll
[graphicssettings.cpp:232]: Driver version: 1077
[graphicssettings.cpp:249]:


Dumping all gfx info:
DeviceIdentifier: {D7B71EE2-2418-11CF-CE70-9EC1BEC2C535}
VendorId: 4098
DeviceId: 26456
SubSysId: -510388405
Revision: 0
DriverVersion.HighPart: 524305
DriverVersion.LowPart: 656437


[graphicssettings.cpp:299]: Instancing supported.
[graphicssettings.cpp:317]: Video memory amount: 1342MB
[graphicssettings.cpp:320]: Support for T&L found.
[graphicssettings.cpp:323]: MaxSimultaneousTextures: 8
[graphicssettings.cpp:324]: MaxVertexBlendMatrices: 4
[graphicssettings.cpp:325]: MaxVertexBlendMatrixIndex: 8
[graphicssettings.cpp:327]: MaxSimultaneousTextures: 8
[graphicssettings.cpp:328]: MaxTextureBlendStages: 8
[graphicssettings.cpp:329]: Support for Anisotropic filtering found.
[graphicssettings.cpp:332]: Max Anisotropic filtering: 16
[graphicssettings.cpp:333]: Anisotropic filtering set to: 0
[graphicssettings.cpp:337]: Vertex Shader version: 3.0
[graphicssettings.cpp:342]: Pixel Shader version: 3.0
[main.cpp:403]: HoI3 Version Sep 22 2012 : 13:07:06
[main.cpp:472]: Blobing files
[main.cpp:502]: Init Text Database
[internationalizedtext.cpp:1237]: Create table
[internationalizedtext.cpp:1239]: Create text database
[main.cpp:504]: Text Database Done
[main.cpp:532]: Creating application...
[main.cpp:592]: Init Application...
[eu3application.cpp:268]: Initialise Defines
[eu3application.cpp:275]: App Init
[eu3application.cpp:300]: Cursors Defines
[eu3application.cpp:328]: Sound...
[dxmusic.cpp:40]: Init Music
[dxmusic.cpp:46]: Graph done 0
[dxmusic.cpp:52]: Control done 0
[dxmusic.cpp:58]: Seeking done 0
[dxmusic.cpp:63]: Event done 0
[dxmusic.cpp:68]: Music done 0
[DirectSound.cpp:37]: Init DirectSound
[DirectSound.cpp:55]: Sound initialised with result 0
[DirectSound.cpp:65]: Coop Level Set. Result: 0
[DirectSound.cpp:88]: Sound Init Done

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8924
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Vals » 10 dub 2013, 21:04

Já s tím nemám zkušenosti, ale možná se ti ozve někdo, kdo má když na to poukáži - podle toho výpisu máš čtyř jádro. Některé hry na clausewitz enginu s tím mají problémy a myslím, že je na to nějaký patch (byť já ho nikdy nepoužil, nebo 4 jádro nemám...). Možná to bude tvůj problém...

Michgod
Poloslepý troll
Poloslepý troll
Příspěvky: 672
Registrován: 07 pro 2009, 15:45

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Michgod » 11 dub 2013, 09:29

jiri po nainstalovani patche hra nefunguje? tak holt to budes muset zkusit krok po kroku... nainstalovat zakladni verzi spustit funguje nefunguje prvni datadisk spustit funguje nefunguje druhej datadisk spustit funguje nefunguje... nestahovat a neinstalovat zadnej patch...


-------
ja se mezi tim zkusim podivat co to tu pisou o tech 4 jadrech bo o tom sem nikde nic nevidel

Michgod
Poloslepý troll
Poloslepý troll
Příspěvky: 672
Registrován: 07 pro 2009, 15:45

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Michgod » 11 dub 2013, 09:33

jeste jeden dotaz ty datadisky sis koupil primo se hrou nebo sis to dokupoval pak zvlast? ono existuje nekolik verzi hry podle distribuce a nejsem si tak uplne jistej jestli sou si vzajemne kompatibilni...

Jiri
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 160
Registrován: 24 led 2010, 19:37

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Jiri » 11 dub 2013, 19:00

Ahoj,rok mam základní verzi hry, minulý a tento týden jsem kupoval postupně všechny 3 datadisky. Netušil jsem, že to může být až takový problém to rozchodit. To se mi nikdy nestalo a proto jsem úplně bezradný. Kdyby to aspon nahlásilo nějakou chybu - jediné, co to při instalaci FtM a TFH hlásí, je nějaké oznámení, že C++ 10 je nainstalovaný a asi to chce starší verzi(moje angličtina si s těmi hláškami neporadí) a odinstalovat to prý nesmím, protože by padly windowsy. Možná je to tím...ale netuším,co dělat.
HoI3 a SeFI jede bez problému, jakmile tam nahodím FtM a ohlásí to ten problém s C++ 10, je konec.

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8924
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Vals » 11 dub 2013, 20:36

Problém s C++ u FtM? Koukám teď na tech support na Paradoxu a tenhle problém je asi relativně běžný. Pokud ti to hází tuhle chybovou hlášku s C++, tak by ti teoreticky mělo stačit si stáhnout naopak nové

http://www.microsoft.com/en-us/download ... px?id=5555

Jiri
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 160
Registrován: 24 led 2010, 19:37

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Jiri » 11 dub 2013, 20:46

díky moc,ale chyba byla ve složce seings - volume a sound jsem musel přepsat na samé nuly.
TFH jede, ale ted mi při načítání spadne BlackIce...
Musí se před jeho instalací někde něco smazat?

Jinak moc a moc děkuji všem za pomoc. Velmi si jí vážím.
Jirka

Scruf
Četař
Četař
Příspěvky: 78
Registrován: 29 zář 2009, 08:42

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Scruf » 11 dub 2013, 20:55

u BI se nemusi nic smazat, ale obcas je treba tam nahrat nejaky precach
rozbalit , nakopirovat do mydocuments/HOI3/blackice/map folder

http://www.mediafire.com/?cr5m0exepp1dcum

pak jeste doporucujou nejaky exe soubor, je to nejnovejsi... neco debuguje...

http://forum.paradoxplaza.com/forum/att ... 1357214644

Jiri
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 160
Registrován: 24 led 2010, 19:37

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Jiri » 11 dub 2013, 21:12

Už vše jede a kochám se BlackIce, dalo to fušku a moc děkuji za pomoc.
Jste zlatí.
jirka

Uživatelský avatar
Scar
Poručík
Poručík
Příspěvky: 1223
Registrován: 18 kvě 2007, 17:16
Bydliště: Brno

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Scar » 11 dub 2013, 21:24

Chce to důkladně popsat problém, říct na začátku že to je C++ error, tak bys odpověď měl hned :mrgreen:

Jiri
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 160
Registrován: 24 led 2010, 19:37

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Jiri » 12 dub 2013, 08:33

Tak pro všechny budoucí hráče, kteří mají stejný problém (podle fora na Paradoxu jich nebylo málo)
Pokud to spadne hned po začátku načítání - zkuste v hlavním adresáři-
- otevřít textak SETINGS
- v řádcích volume a sounds změnit parametry na samé nuly
- nespouštět přes launcher
- spustit přes spoučtěcí ikonu TFH
- nechat naběhnout do základního menu, dát exit
-spustit znova a hrát

Michgod
Poloslepý troll
Poloslepý troll
Příspěvky: 672
Registrován: 07 pro 2009, 15:45

Re: Mod TFH-jak na to?

Příspěvek od Michgod » 12 dub 2013, 09:12

super dik nakonec radis ty nam :D

Odpovědět

Zpět na „Módy a Editace Hearts of Iron 3“