DiDay's pro Semper Fi

Sem směřujte vše týkající se úprav a módů Hearts of Iron 3.

Moderátoři: Vals, gameart

Odpovědět
Kapka 01
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 192
Registrován: 02 bře 2011, 11:05

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od Kapka 01 » 10 črc 2011, 15:41

A ty ji znas ?

Uživatelský avatar
jean2005
Major
Major
Příspěvky: 2080
Registrován: 25 črc 2007, 10:04
Bydliště: poblíž vísky Pardubic...

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od jean2005 » 10 črc 2011, 16:45

gameart píše:
Tak Německo není na lodě zaměřený, takový USA, Japončíci, solej za chvilku jednu lod za druhou...
To je taky podle toho, jak za Německo hraješ. Já taky v pohodě chrlím všechny kategorie lodí jak na běžícím pásu, ale letadlovky stavím jen vyjímečně a spíš až po roce 42. Proti AI flotilám s CV v pohodě stačí moje stíhací křižníkové eskadry (různé kombinace BC, CA a CL) a když si postavím pár BB (stačí tak 4-6 kousků), tak dostanu všechna námořnictva včetně USA.
AI je totiž stupid a posílá svoje CAG vykrvácet do marných bitev s mými pozemními stíhačkami a pak jsou CV úplně bezbranné, už jsem viděl i flotilu asi sedmi CV úplně bez letadel a obecně je většina loďstev všech států na začátku války příšerně zastaralá, takže proti moderním nově postaveným flotilám nemá moc šanci.
"Základní podmínkou dobrého života v obci jest vláda zákonů, nikoli lidí." Aristoteles
"Právo zperverznělo." Frédéric Bastiat

gameart
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 254
Registrován: 12 zář 2008, 23:55

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od gameart » 10 črc 2011, 17:00

Kapka 01 píše:A ty ji znas ?
ne

Inman
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 255
Registrován: 07 říj 2007, 19:16

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od Inman » 11 črc 2011, 19:00

gameart píše: čoveče já co jsem pročítal všechny možný fora, tak každý má úplně jiný složení flotil (hodně lidí preferuje k CV i BB) a všichni dycky říkaj že vytřískali všechno, takže asi nějáká chyba v matrixu :D (já preferuju 1CV+1CVL+1BB+asi 3AACL... a rejduju se dvěma flotilama u sebe, ty BB potápějí lodě!)
Se ztratou 1 CV, 3 CL, 3 DD a 4 SS poslal ke dnu 4 CV, 7 CVL, 13 BB, 4 BC, 19 CA, 32CL a DD jsem nepocital. Vetsinu jsem dal sestavou 4 CV I a 4 CL III. Ale je pravda ze jsem je musel asi dvakrat ztahnout do pristavu, jelikoz byly dost poskozeny. Pokusy s ponorkama jsem vzdal, stejne jako BB sestavy. Zaklad je CV a pak je to v podstate jedno cim to dokrmis. Ja pouzivam CL, jelikoz se pocitaj jako doprovodny k hlavnim CV :).

Co ten BLACK, zkousel nejkdo? Stoji to za to zkouset?

O.n.D.r.4
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 7
Registrován: 04 říj 2010, 16:25

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od O.n.D.r.4 » 18 srp 2011, 14:18

Mám problém s jmény. Třeba místo Varšavy je Warka, Budapešť je Érk a Berlín Luckenwalde. Neví někdo čím to je? Mám 3.3.4.

Eversmann
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 22
Registrován: 04 pro 2009, 19:29

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od Eversmann » 30 říj 2011, 20:38

Čaute,

mám takový menší problém. Po dlouhý době jsem se rozhodl opět nainstalovat HOI + tenhle mód.
Nainstaloval jsem, dal patch 1.3, češtinu a mod, kterej sem ale vůbec nerozjel. Když jsem dal singleplayer tak mi hra spadla, zkusil jsem tedy 1.4 a taky nic. Z těch verzí jsem tady na palici, mohl by mi dát prosím někdo funkční mod na základní hru na 1.3 (popř 1.4) nebo na Semper Fi 2.0 či patch a funkční verzi modu k tomu?

Díky moc!

Scruf
Četař
Četař
Příspěvky: 78
Registrován: 29 zář 2009, 08:42

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od Scruf » 31 říj 2011, 00:07

Eversmann píše:Čaute,

mám takový menší problém. Po dlouhý době jsem se rozhodl opět nainstalovat HOI + tenhle mód.
Nainstaloval jsem, dal patch 1.3, češtinu a mod, kterej sem ale vůbec nerozjel. Když jsem dal singleplayer tak mi hra spadla, zkusil jsem tedy 1.4 a taky nic. Z těch verzí jsem tady na palici, mohl by mi dát prosím někdo funkční mod na základní hru na 1.3 (popř 1.4) nebo na Semper Fi 2.0 či patch a funkční verzi modu k tomu?

Díky moc!
Devildread's Avatar
EU3 CompleteHearts of Iron IIISemper FiVictoria 2Magicka
Darkest HourFor the Motherland

Join Date
Aug 2009
Location
Montpellier, France
Posts
9,317

HOI 3 1.4 VERSION


THIS VERSION IS NOT SUPPORTED ANYMORE, I SUPPORT ON SEMPER FI ONLY NOW

DOWNLOAD LINK :

DiDay's I.C.E. 1.4.4.2 beta version (thanks to Derkb for provinding the server)http://didays.derkb.de/downloads/Beta/1 ... .4.4.2.rar

I.C.E. INSTALLATION :

You have to apply the 1.4 Paradox Patch in order to have the mod to work.

Using JSGME:

JSGME (explicative link). Thanks to Danevang.


JSGME with several mods besides I.C.E.

If you don't want to use JSGME:

ALWAYS INSTALL OVER A FRESH COPY OF THE GAME
NEVER OVER AN OLD MODDED INSTALLATION. NEVER.
Make a copy (right clic, copy) of the unmodded HOI3 folder (works for Steam too)
Paste it wherever you want.
Extract the mod over the copy.
Overwrite when prompted.
The mod is not using the moddir, don't put it in the \mod folder
Launch the game as usual like any other unmodded game.
You can see if the mod is properly installed if you have several tabs above the regular ones (Germany, Axis, Allies etc.)

Arrow [DiDay's I.C.E.] DOWNLOAD & INSTALLATION

SEMPER FI VERSION




COMPATIBLE 2.04F finale ONLY

DOWNLOAD LINK :
THANKS TO DERKB WHO PROVIDES THE SERVER

I.C.E. 3.3.3 GFX http://didays.derkb.de/downloads/Beta/S ... %20gfx.zip

I.C.E. 3.3.3 main fileshttp://didays.derkb.de/downloads/Beta/S ... 0files.zip


DOWNLOAD PATCH :

I.C.E. 3.3.4 main files --newhttp://didays.derkb.de/downloads/Beta/S ... 0files.zip

INSTALLATION INSTRUCTIONS :

- DON'T INSTALL OVER ANOTHER VERSION OF I.C.E. USE A NEW VANILLA INSTALL INSTEAD
- Be sure Hearts Of Iron III - Semper Fi is 2.04f version
- Make a copy of the vanilla unmodded and NEVER modded game
- Delete the \gfx\interface\prov_pictures folder
- Delete the \history\provinces folder
- BE SURE YOU HAVE DELETE THE TWO MENTIONNED FOLDERS
- Extract I.C.E. GFX over your HOI3 copy, overwrite when asked
- Extract I.C.E. 3.3.3 main files over your HOI3 copy, overwrite when asked
- Extract I.C.E. 3.3.4 main files over your HOI3 copy, overwrite when asked
- Delete the \map\cache folder
- BE SURE YOU HAVE DELETE THE MAP CACHE FOLDER
- Launch the game and wait for the map cache to build
- Exit and launch again
-> You can play

My checksum: KZJI (please report yours)
Pro SEMPER FI je potřeba mít update 2.04f
Nedávej tam češtinu a ještě je možný, že to hodí chybu při startu, oprav dle následujicího návodu (je možný, že ty linky na ulozto nebudou fungovat).
Vyřešení problému pádu hry po instalaci patche:
postupujte přesně podle toho co tam je napsaný a bude vám to fungovat :-) mě už to běží :-D

Pokud se vam to nechce delat manualne, tak tady to mam upraveny

http://www.ulozto.cz/9410474/diday-s-i- ... iles-1-zip

I got the same problem. CTD after game start - "loading map sprites" or something like that. I check this file "traits.gfx" and my error was in this file. The problem is in font type. You use not English letters. so i got some wired sign - not "ń" but "Ą" icon_Legion_EspaĄola.dds. My advice is NEVER USE OTHER LETTER THEN ENGLISH in file names or other important parts of mod.

Tak se do toho pusťme
1.
a. otevřete "traits.gfx" ve složce "interface"
b. najděte

Kód: Vybrat vše

 

    	spriteType = {
    	  name = "icon_Legion_Espańola"
    	  texturefile = "gfx\\interface\\icon_Legion_Espańola.dds"
    	  noOfFrames = 1
    	  norefcount = yes
    	}
c. přepište

Kód: Vybrat vše

    	spriteType = {
    	  name = "icon_Legion_Espanola"
    	  texturefile = "gfx\\interface\\icon_Legion_Espanola.dds"
    	  noOfFrames = 1
    	  norefcount = yes
    	}
d. najděte

Kód: Vybrat vše

spriteType = {
    	  name = "icon_Falange_Espańola"
    	  texturefile = "gfx\\interface\\icon_Falange_Espańola.dds"
    	  noOfFrames = 1
    	  norefcount = yes
    	}
e. přepište

Kód: Vybrat vše


    	spriteType = {
    	  name = "icon_Falange_Espanola"
    	  texturefile = "gfx\\interface\\icon_Falange_Espanola.dds"
    	  noOfFrames = 1
    	  norefcount = yes
    	}
f. Uložte soubor.
2.
a. jděte do složky ..\gfx\interface
b. najděte a změňte soubory:
- icon_Legion_EspaĄola.dds na icon_Legion_Espanola.dds
- icon_Falange_EspaĄola.dds na icon_Falange_Espanola.dds
3.
a. jděte do souboru ..\localisation folder and open zDD-Traits.csv
b. změňte:

Kód: Vybrat vše

    Falange_Espańola;Falange Espańola;Falange Espańola;Falange Espańola;Falanga Hiszpańska;;;;;;;;;;x
na

Kód: Vybrat vše

    Falange_Espanola;Falange Espańola;Falange Espańola;Falange Espańola;Falanga Hiszpańska;;;;;;;;;;x
c. změňte

Kód: Vybrat vše

    Legion_Espańola;Legión Espańola;Legión Espańola;Legión Espańola;Legion Hiszpański;;;;;;;;;;x
na

Kód: Vybrat vše

            Legion_Espanola;Legión Espańola;Legión Espańola;Legión Espańola;Legion Hiszpański;;;;;;;;;;x
d. Uložte soubor
[/i]


4.
a. Stáhněte si soubor(http://www.ulozto.cz/9409965/spa-txt).\
b. jděte do složky ..\history\leaders a smažte SPA.txt
c. Nakopírujte do složky ..\history\leaders ten stažený soubor (http://www.ulozto.cz/9409965/spa-txt)

Attached Files

File Type: txt SPA.txt (65.3 KB, 24 views) (http://www.ulozto.cz/9409965/spa-txt)

EkonomCZ
Desátník
Desátník
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 16:56

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od EkonomCZ » 05 led 2012, 21:20

Zdravím - dá se tenhle mod hrát když mám nainstalovaný datadisk FTM?

Kapka 01
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 192
Registrován: 02 bře 2011, 11:05

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od Kapka 01 » 06 led 2012, 07:34

Co by sme za to dali.

Scruf
Četař
Četař
Příspěvky: 78
Registrován: 29 zář 2009, 08:42

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od Scruf » 06 led 2012, 20:18

EkonomCZ píše:Zdravím - dá se tenhle mod hrát když mám nainstalovaný datadisk FTM?
pouze black ICE... kdyz sem to zkousel, tak sem ho nerozjel... podruhy uz sem nechtel to zkouset...


In time for the new year the new BlackICE ! This time with many of the old unique units from Sf ICE included.

Featuring 20 unique ICE units including ss ( with black ss counters)

Other changes include stronger faster partisans, especially in harsh terrian such as swamps and mountains.
You will be need to station units behind the lines to deal with partisans !
Forts are tougher to crack, but specialised units and leaders will help.

~commandoes - a small, but strong assault unit to beef up your main attacking units. Takes along time to train.

~gurkhas - UK only via event and OOB. Useful in difficult terrain such as mountains and jungles.

~light infantry - faster moving infantry good in rough terrain.

~motorised artillery - slightly weaker than the slow moving normal field artillery

~alpine artillery - suited to mountain terrain.

~assault guns - A good support for motorised infantry. Medium and Hv armour upgrade.

~infantry tanks - Good against infantry, and the best armour in the 1930's. Will become obsolete to medium armour by the 40's

~ss milita - A strong policing unit for behind the lines.Upgrades to ss cavalry

~ss infantry - Frontline ss unit. Upgrades to ss mot/ss mech/ss bergsjager.

~ss motorised (upgrade and event only)

~ss mech (upgrade and event only)

~ss panzer ( event only). Medium and Hv armour upgrade.

~ss cavalry (upgrade and event only)

~ss bergsjager (upgrade and event only)

~NKVD (upgrade only) strong soviet policing unit.

~captured armour ( event only) Halfway between light and medium armour. It cannot upgrade so becomes obsolete, however can be converted to Tank destroyers.

~pocket battleships - Fast, long ranged, packs a punch, but lacks armour in defense.

~convoy raiders (upgrade only) - very long range, low visiblity convoy raider. It wont last long in a fight.

~twin engine fighters - long range fighters

~flying boats - Long range early war naval patrol/sub attack planes. Becomes obsolete to Naval bombers, but can gain transport abilities late war.


Consider this a beta version as there will be bugs to report. The mod is open to suggestions and input and more than anything assistance !
Converting OOBs to the new CMP is on the cards, plus reworking old ICE events.

The next version definately will fix reported bugs and include Soviet Guards units,and maybe more depending on requests. Plus a streamlining of model names and pictures.
Most importantly it will allow the AI to build the new units as well.

This is not ICE 4 by any means, but it will nodoubt help bring ICE 4 closer and in the meantime we can all have some fun !

Instructions on install

set up a copy of a clean vanilla HOI3 FTM 3.05

Download BlackICE FTM MK IV part A and open folder.
paste all the mod files directly over the game files, overwriting when asked.
(Do not install in mod folder, the actual files need to be over written)

Download BlackICE FTM MK IV part B and open folder.
paste all the mod files directly over the game files, overwriting when asked.
(Do not install in mod folder, the actual files need to be over written)

Go to the map folder and DELETE the cache folder.

Begin game from launcher choosing an option under "select mod to play"
Choose either Allies, Axis or Cominten as is applicable to your nation.

Load game, quit and then reload ( lets the map fix itself )

checksums i got

Allies ~ JYMV
Axis ~ KHTO
Comintern ~ UPXX

I have been testing the game on hard setting, but the choice is yours to play it easier.

As always thanks to Dr Johnson, the previous ICE folk and all their hard work and to Francesco for his model pictures for ICE.

DOWNLOAD BLACKICE FTM MKIV part A ~ HERE ~

DOWNLOAD BLACKICE FTM MKIV part B ~ HERE ~

Soviet Guards Add On + a game crashing OOB bug fixes. ~ HERE ~
Includes:

~Guards Infantry -

~Guards Armour -

~Guards Mot -

~Guards Cavarly -

~Guards Paratrooper -


ALL GUARDS UPGRADE/EVENT ONLY AND SLIGHTLY LARGER AND BETTER MORALE THAN REGULARS[/QUOTE]

gameart
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 254
Registrován: 12 zář 2008, 23:55

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od gameart » 25 úno 2012, 11:52

fnguje někomu DiDay's 4.0 na Semper Fi? nainstalova jsem 3.3.4 s upravou a funguje, ale jakmile tam dam 4.0 tak to spadne uplne stejne jako pred upravou 3.3.4

edit: zatim to vypada na problem v souboru counters.gfx
Naposledy upravil(a) gameart dne 25 úno 2012, 12:48, celkem upraveno 1 x.

Kapka 01
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 192
Registrován: 02 bře 2011, 11:05

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od Kapka 01 » 25 úno 2012, 11:58

ICE 4.0 = FTM
ICE 3.3.4 = SF

gameart
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 254
Registrován: 12 zář 2008, 23:55

Re: DiDay's Unique Units

Příspěvek od gameart » 25 úno 2012, 12:24

Kapka 01 píše:ICE 4.0 = FTM
ICE 3.3.4 = SF
http://didays.derkb.de/downloads/Beta/S ... i/?C=M;O=D

jeromme
Četař
Četař
Příspěvky: 52
Registrován: 19 úno 2008, 06:01

Re: DiDay's pro Semper Fi

Příspěvek od jeromme » 02 bře 2012, 10:27

Zdar, a už někdo zkoušel to ICE 4.0 na FTM? Protože je to nějak malé a nikde se o tom na fórech nepíše, že už to vyšlo ...

gameart
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 254
Registrován: 12 zář 2008, 23:55

Re: DiDay's pro Semper Fi

Příspěvek od gameart » 02 bře 2012, 18:31

jeromme píše:Zdar, a už někdo zkoušel to ICE 4.0 na FTM? Protože je to nějak malé a nikde se o tom na fórech nepíše, že už to vyšlo ...
já osobně jsem to nezkoušel, ale podle reakce lid zde na foru tipuju, že to zkusili a nejede to.

FTM vyšlo ______29.06.2011
poslední Didays__01.07.2011

hned po vydání FTM přestali dělat na Didays pro Semper Fi a rozdělanou práci vydali neštastně označenou jako Hearts Of Iron III - I.C.E. 4.0 Work.rar

Kapka 01 má pravdu v tom, že 4.0 bude pro FTM

jeromme
Četař
Četař
Příspěvky: 52
Registrován: 19 úno 2008, 06:01

Re: DiDay's pro Semper Fi

Příspěvek od jeromme » 02 bře 2012, 20:05

Zdar, no to jsem si myslel, protože sleduji forum na Paradox a tam zatím nic není, tak se mi to zdálo divné ...

Inman
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 255
Registrován: 07 říj 2007, 19:16

Re: DiDay's pro Semper Fi

Příspěvek od Inman » 06 bře 2012, 16:57

No jestli jsem se dobre koukal, tak autor ICE pro SF - Devildread - ted dela s ostatnima na Community Map Project.
Takze asi jen tak cistokrevne ICE pro FTM nebude, jedine predelanej black. Mozna na tom pracuje cast jeho tymu, ale nevim, dlouho jsem forko neprochazel.

gameart
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 254
Registrován: 12 zář 2008, 23:55

Re: DiDay's pro Semper Fi

Příspěvek od gameart » 07 bře 2012, 10:38

Inman píše:No jestli jsem se dobre koukal, tak autor ICE pro SF - Devildread - ted dela s ostatnima na Community Map Project.
Takze asi jen tak cistokrevne ICE pro FTM nebude, jedine predelanej black. Mozna na tom pracuje cast jeho tymu, ale nevim, dlouho jsem forko neprochazel.
já se koukal jak pracují a nic moc, dřív před vydáním FTM to bylo snad každý den několik úprav, ted udělají něco jen občas :( ale dělají.Možná časem dojde zase ke sloučení několika modu které ted jedou samostatně.

godzilak
Četař
Četař
Příspěvky: 96
Registrován: 28 kvě 2012, 18:18

Re: DiDay's pro Semper Fi

Příspěvek od godzilak » 21 črc 2012, 19:25

Taky máte ten problém že když hrajete za německo od roku 1940 (útok na západ) , tak po porážce Francie, Belgie a Nizozemí , kdy se vrhnu na Jugošku (z neznámého důvodů na ně UI za Italy neútočí) a za pár dní je zničím, tak bych rád zaútočil na Řecko, což sice jde, ale když vytvořím nezávislou Jugoslávii, kus území si sebere Bulharsko, které se ke mně ne a ne přidat, takže je musím taky zničit... Ale pak je další problém že když už na Řecko zaútočím, vyhlásí mi válku i turecko (nechápu) .... Další problém je ten že i kdybych na ně neútočil, tak se stejně ke mně nechce přidat rumunsko, protože mu vůbec neklesá neutralita mají stále 90% a kdybych rumuny chtěl zničit já, tak mi zase vyhlásí válku turecko s Řeckem, protože jim garantujou nezávislost ( nebo jak to tam je) .... docela rád bych tenhle scénář chtěl hrát tak nějak jak to bylo v reálu, ale tyhle chyby ve hře mi to prostě neumožnují ... :( samo o sobě by to nebyl problém dá se to všecko zvládnout, ale není na to celkově čas válčit s těmihle třemi a ještě stíhat barbarossu v čase .... A i tak bych to musel hrát bez Rumunska.... Zkoušel jsem to už šestkrát, bohužel pokaždé se stejným výsledkem ... :(

Nepovedlo se to už někomu nějak udělat, abych mohl na rusa útočit i s rumunama ?


Další problém co jsem zjistil je samotná operace barbarossa.... Myslím scénář co začíná v červnu 1941, na úroven těžká jsem udělal víc jak třicet pokusů, ale nikdy jsem se nedostal víc jak deset provincií od výchozích pozic, pak už je postup tak pomalej že se to prostě nedá.... němci mají málo jednotek, málo techniky, žádné dělostřelectvo, neuvěřitelně málo letadel (po nahrání mapy není ve Francii ani jedna stíhací letka - nechápu) těch pár bombardérů ze začátku trochu pomůže, ale dlouho to nevydrží, protože nemám skoro žádné stíhače co by je mohli chránit .... Začáteční bonus toho že Ruské jednotky mají slabou koncentraci je běham třech týdnů smazán a to se nedá zatím moc postoupit, pak už tam vrhá jednu jednotku za druhou a postup vpřed je prakticky nemožný ... :/

Nemá někdo nějakou radu jak se to dá zvládnout a Rusa zatlačit někam dál než se postup zastaví ?

Ještě mi napadá že scénář prosinec 1941 a pak 1943 je prakticky nehratelný, z důvodu neuvěřitelně mizerného zásobování a strašného rozmístění jednotek, kterých je ještě ke všemu dost málo ... Když si otevřu scénář prosinec 1941, tak rozestavění německých sil je značně pofidérní a je tam neskutečně mnoho slabých míst, celé je to ještě umocněno obrovskou vzdušnou převahou rusů a pak hlavně tím že hra po mne chce abych dával do zásobování skoro 550IC..... I když tam nacpu všechny kapacity co mám (asi 330) , tak je velká část jednotek bez zásobování a jen ustupují... Prakticky všechno od Moskvy na jih se nezásobuje a já nevím co s tím, jen ustupuju a ustupuju, třeba o deset provincií, ale zásobování furt nikde... Tohle mi taky moc reálné nepřijde, abych hned po začátku scénáře byl v takové pozici že ustoupím o 500km na celé frontě ...

Další věc co nechápu je proč mají proboha Němeci tak málo vojáků ?? V reálu útočilo ze začátku asi 3,5 milionu, tady jen 1,3 milionu (nevím tetko přesně) ... rusové mají dohromady přes 3 miliony, docela problém .... :?

Máte někdo zkušenosti s těmito scénáři ?

Uživatelský avatar
Hox
Štábní praporčík
Štábní praporčík
Příspěvky: 717
Registrován: 20 čer 2009, 23:35
Bydliště: Bytča - SVK -

Re: DiDay's pro Semper Fi

Příspěvek od Hox » 23 črc 2012, 17:57

hraj to od začiatku (rok 1936) a maš všetko čo si vyrobíš :D
Dnešná pravda je zajtrajší klam.

Jozef Adamovič

Odpovědět

Zpět na „Módy a Editace Hearts of Iron 3“