Nesmysly v HOI 3

Zde máte možnost se informovat o všech aspektech Hearts of Iron 3 v Single Playeru. Pokud hledáte informace k módům, multiplayeru či si chcete přečíst některý z reportů pokračujte do vnořených subfór.

Moderátoři: Vals, gameart

Odpovědět
PaulHausser
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 20
Registrován: 09 kvě 2010, 13:55

Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od PaulHausser » 09 kvě 2010, 14:22

Hra mě baví, ale několik věcí mě doost vadí..

1) Jednotky sedící v opevnění se bráněj i při útokách zezadu, nesmysl, v Maginotově linii se Fancouzi dokážou bránit ze všech stan pár tejdnů což je k smíchu...Pevnost není přeci uzpůsobena na obranu ze všech stran...
2) občas mi nějaká jednotka při transportu nebo výsadku "mizí", popř. s ní nejde manipulovat.
3) Naprosto nesmyslné údaje ve výzkumu ohledně vozidel..Začnu hrát a mám stíhač tanků Hetzer ..atd
4) Nesmyslné údaje u některých velitelů...
5) Proč nemůžu vyhodit Rudolfa Hesse z vedení? To se mi snad zdá.
6) Neutrální státy se posouvaj k různejm frakcím. viz Švýcarsko
7) Vývoj supertěžkého tanku..Němco sice měli tank Maus...ale byla to reálně slepá ulička vývoje, zbytečnost.
8 ) Vyvíjí vůbec někdo zbraně jezdectva?Zastaralého už na začátku války?
9) U tankovejch divizí bych rád viděl počty tanků...
Ha udělaná do podrobností maximálních, kde ale některý hlavní věci jsou mimo....a to mě mrzí...Myslim že jsou znát trochu i problémy s optimalizací..PC mám rychlej dost, ale pokud běží čas hrůza.

Takže hru asi z HDD smáznu :-/

Uživatelský avatar
restore
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Příspěvky: 235
Registrován: 12 kvě 2009, 23:31
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od restore » 09 kvě 2010, 17:00

Preco myslis ze Maus je slepa ulicka? Pri spravnom pouziti by mohol vyrazne pomoct na ruskom fronte. Samozrejme za predpokladu ze ho nepochova spojenecka bomba hned pred branou fabriky...
Inak, jak dlho to hras? Pretoze to co si tu vymenoval su fakt drobnosti, oproti hlavnym chybam tejto hry.

Este k 6. bodu - stat, ktory sa posuva niekam je neutralny, a ked sa pripoji k frakcii tak viditelne neutralny nieje... Fakt netusim kde vidis problem.
The End Justifies The Means

PaulHausser
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 20
Registrován: 09 kvě 2010, 13:55

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od PaulHausser » 09 kvě 2010, 18:08

Hraju to asi tejden.Vim že ne moc dlouhá doba, ale právě ty první chyby na který jsem narazil mě štvou...

K tomu tanku Maus..Byl to megalomanskej projekt, Hitler chtěl i tank o tisíci tunách (!!!).... o tom že tahle zbraň nemá budoucnost vypovídá i poválečnej vývoj..Třeba z tanku Panther vyšly moderní tanky dnešní doby, Maus byl dinosaurus, v boji na nic..Pomalej, neohrabanej, lehce vymanévrovatelnej, obrovská spotřeba paliva, vysokej profil vozidla...nehledě na převoz po železnici, silnicích, terénem...přes mosty...Ty dva co vyjely do boje moc slávy neudělaly :D

freekiller
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 13
Registrován: 11 led 2010, 16:32

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od freekiller » 09 kvě 2010, 18:59

víc mi vadí že ČSR je hrozně slabá... opevnění bylo v reálu mnohem lepší, výzbroj byla na vynikající úrovni, proč jinak by britové měli ve výzbroji BREN, v brně se vyráběla i MP 40 tušim... ale to nechci kecat :)

ale co je nejhorší, že na hornatých českých hranicích je NÍŽINA !!!

PaulHausser
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 20
Registrován: 09 kvě 2010, 13:55

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od PaulHausser » 09 kvě 2010, 19:35

freekiller píše:víc mi vadí že ČSR je hrozně slabá... opevnění bylo v reálu mnohem lepší, výzbroj byla na vynikající úrovni, proč jinak by britové měli ve výzbroji BREN, v brně se vyráběla i MP 40 tušim... ale to nechci kecat :)

ale co je nejhorší, že na hornatých českých hranicích je NÍŽINA !!!

To jsem si ani nevšiml..Teď jsem si početl další chyby co tu kdo psal...a už se mi nechce hrát vůbec.Přitom potenciál to má..

gameart
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 255
Registrován: 12 zář 2008, 23:55

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od gameart » 09 kvě 2010, 20:48

ad.1) sam musis uznat ze v soustave betonovych bunkru se zasobami se asi brani lip nez nekde na volne plani a taky byly strilny i z pristupove strany.Mimo jine by tvuj pozadavek byl tezko programovatelny a na hratelnost to takovy vliv nema.
ad.2) uff, tak tohle se mi jeste nikdy nestalo a ze uz za sebou mam vysadkovych/vylodovacich operaci, nestava si to nejak konkretneji?
ad.3) ano ty stihace tanku by se tepve mely vyzkoumat :roll:
ad.4) kazdy se diva na generaly svym zpusobem, tohle tezko objektivne zhodnotime...
ad.5) tak tohle by mne taky zajimalo :D
ad.6) holt AI maka na 100% a pro sve vitezstvi je schopna cehokoliv :D v Semper Fi ma byt pry i hra s historickym scenarem...
ad.7) nikdo te prece nenuti jej vyvijet :wink:
ad.8) takovych veci tam je :D

kdyz ji nechces hrat, tak ji nehraj :salute:
ja osobne hodnotim HOI3 mnohem vys nez HOI2, teprve s HOI3 jsem pochopil co to znamena "zkraceni fronty", "takticky ustup" a "obrovsky kotel" :tssa:

PaulHausser
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 20
Registrován: 09 kvě 2010, 13:55

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od PaulHausser » 09 kvě 2010, 21:01

U toho výsadku velkej bug.Převážel jsem letecky divizi padákovejch myslivců tam a sem..z akce do akce..no a ucho se utrhlo a divize se chová nomálně, ale při většim zoomu zmizí...A jakoby zůstává pořád naložená v letadlech.Pošlu jí bojovat stovky km od základny kde jsou tansportní letadla...A když s nima pohnu, divize zmizí z fronty a je v letadlech :D a co čert nechtěl spolu s ní i velitelství sboru..takovej teleport :)nic nepomáhá ..A to se mi ještě zasekla letka letadel na cizím území.To jsem dobyl, ale visí ve vzduchu stále :D

Právě ta hra má potenciál, strukura armády se mi líbí...ale tyhle věci mě s....

borgi
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 22
Registrován: 31 říj 2009, 11:14

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od borgi » 10 kvě 2010, 18:29

gameart píše:ad.1) sam musis uznat ze v soustave betonovych bunkru se zasobami se asi brani lip nez nekde na volne plani a taky byly strilny i z pristupove strany.Mimo jine by tvuj pozadavek byl tezko programovatelny a na hratelnost to takovy vliv nema.
ad.2) uff, tak tohle se mi jeste nikdy nestalo a ze uz za sebou mam vysadkovych/vylodovacich operaci, nestava si to nejak konkretneji?
ad.3) ano ty stihace tanku by se tepve mely vyzkoumat :roll:
ad.4) kazdy se diva na generaly svym zpusobem, tohle tezko objektivne zhodnotime...
ad.5) tak tohle by mne taky zajimalo :D
ad.6) holt AI maka na 100% a pro sve vitezstvi je schopna cehokoliv :D v Semper Fi ma byt pry i hra s historickym scenarem...
ad.7) nikdo te prece nenuti jej vyvijet :wink:
ad.8) takovych veci tam je :D

kdyz ji nechces hrat, tak ji nehraj :salute:
ja osobne hodnotim HOI3 mnohem vys nez HOI2, teprve s HOI3 jsem pochopil co to znamena "zkraceni fronty", "takticky ustup" a "obrovsky kotel" :tssa:
A co to vubec znamena to zkraceni fronty a taktciky ustup ? :D

PaulHausser
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 20
Registrován: 09 kvě 2010, 13:55

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od PaulHausser » 10 kvě 2010, 18:54

]A co to vubec znamena to zkraceni fronty a taktciky ustup ? :D[/quote]


Zkrácení fronty je dobytí/obsazení/ustoupení z území díky kterýmu dojde k ušetření/ úspoře sil stojících proti nepříteli..No a takt. ústup je chtěnej ústup v rámci získání taktický výhody- právě třeba zkrácení fronty...

freekiller
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 13
Registrován: 11 led 2010, 16:32

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od freekiller » 10 kvě 2010, 21:11

souhlasím...

tahle hra má ohromnej potenciál, ale je hrozně nedodělatná, zabugovaná :( je to fakt škoda... podívejte se třeba na TW sérii, ta je bez chyb. ale zase tam neni tolik vojáků a možností, není celý svět, nemůže se tolik taktizovat v poli, o politice a špionáži, obchodu nemluvě ... tohle je IMO přesně to co na scéně Strategií chybí... jenom to dodělat :wink:

Add bugy: nejvíc mě asi dostala brigáda interceptorů v pěší divizi...

Uživatelský avatar
Scar
Poručík
Poručík
Příspěvky: 1223
Registrován: 18 kvě 2007, 17:16
Bydliště: Brno

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od Scar » 11 kvě 2010, 01:02

Hlavně je smutné, že i East India Company, která je komplet ve 3D jede rychlejí než hoi3 :-(

PaulHausser
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 20
Registrován: 09 kvě 2010, 13:55

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od PaulHausser » 11 kvě 2010, 07:22

Ještě taková menší hloupost AI .. útoky jedný brigády na obrovskou přesilu..chápu že mě chce počítač třeba za cenu prohry zdržet, ale nechápu že hned vyskočí tabulka vítězství.Vlastně se mi to stávalo dost často, že útočil úplně zbytečně.
útok 3000 mužů na 140 tisíc..hm

gameart
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 255
Registrován: 12 zář 2008, 23:55

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od gameart » 11 kvě 2010, 18:56

ty pouzivas u paraganu pridelene HQ XXX ?
a nestava se ti to s temi osamocenymi jednotkami pri utoku?Obcas je ten postup tak rychlej, ze odriznes cestu te jednotce, popr. kdyz dezorientovana ustupuje a ona jakoby na tebe zautoci (coz nemela asi v planu :D )

PaulHausser
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 20
Registrován: 09 kvě 2010, 13:55

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od PaulHausser » 11 kvě 2010, 19:23

Nepoužívám HQ u Fallschirmjagers, právě to bylo HQ který ani nevim jak se tam vzalo v letadlech, proto mě to rozčílilo, velitelství mýho panzer sboru a pořád na cestách :D Asi bylo na stejnym poli, tak jsem ho naložil do letadla omylem, ale ven už ani boha, vždycky přesun na frontu, pak přesun letadel a ejhle, sbor zmizel z fronty uprostřed boje a teleportoval se na druhou stranu zeměkoule. :)

Uživatelský avatar
Lajgor
Nadporučík
Nadporučík
Příspěvky: 1357
Registrován: 24 bře 2009, 13:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od Lajgor » 11 kvě 2010, 20:18

freekiller píše:ale co je nejhorší, že na hornatých českých hranicích je NÍŽINA !!!
3jku jsem teda ještě neviděl, ale jestli se hra alespoň co se souborů a stavby adresářů týče podobá předchozím verzím HoI1 HoI2 tak úprava terénu by něměla být problémem - to je otázkou chvilky u předchozích verzí v DB/Province stačilo nakopírovat akorát do sloupce s terénem pro příslušnou provincii označení pro hory nebo kopce a rázem byla z nížiny neprostupná hornatina :)
"Má li moje říše zemřít, zemřu s ní!" [Konstantin XI.]

Christian Soren Lajgor - Konseilspræsident Jeho královské milosti Christiána IX. Německo 1866 Obrázek
Verrasion Lajgorion - první mág Gnómské rady a Velký řemeslník HETHARIA Obrázek
Lajgoron z Dolu - druhý purkmistr Dolských měst Hetharia založení Kalwenu Obrázek
Georgio L. Manin - dóže benátský ITÁLIE 1796 Obrázek
Kandrael Ithalasion - Lord kapitán Šerých plášťů HETHÁRIE 5 Obrázek

Uživatelský avatar
821
Major
Major
Příspěvky: 2797
Registrován: 16 zář 2008, 16:45
Bydliště: Pressburg

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od 821 » 11 kvě 2010, 22:40

no v 3 sa musis pohrat trocha s terrain.bmp tak to neni az taka sranda
És per Catalunya, per la llibertat...
Que moriràs lluitant, si cal!

Uživatelský avatar
saper90
Štábní praporčík
Štábní praporčík
Příspěvky: 799
Registrován: 05 čer 2009, 16:37
Bydliště: Soul
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od saper90 » 12 kvě 2010, 07:49

821 píše:no v 3 sa musis pohrat trocha s terrain.bmp tak to neni az taka sranda
Ale tak když nejsi detailista tak ty bitmapy můžeš nechat spát..počítač se mám tušení řídí těma konfigurákama

Uživatelský avatar
821
Major
Major
Příspěvky: 2797
Registrován: 16 zář 2008, 16:45
Bydliště: Pressburg

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od 821 » 12 kvě 2010, 09:06

tak to neviem, viem ale ze som skusal prekreslovat mapu terenu a fungovalo to
És per Catalunya, per la llibertat...
Que moriràs lluitant, si cal!

PaulHausser
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 20
Registrován: 09 kvě 2010, 13:55

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od PaulHausser » 12 kvě 2010, 10:51

U doplňování by se mi líbil systém - každej měsíc vycvičeno x tisíc mužů, který bych mohl přidělovat jednotlivejm divizím, plus každej měsíc vyrobeno x tanků. To automatický doplňování po dvou či kolika mužích mi nesedí.

Uživatelský avatar
saper90
Štábní praporčík
Štábní praporčík
Příspěvky: 799
Registrován: 05 čer 2009, 16:37
Bydliště: Soul
Kontaktovat uživatele:

Re: Nesmysly v HOI 3

Příspěvek od saper90 » 12 kvě 2010, 15:49

PaulHausser píše:U doplňování by se mi líbil systém - každej měsíc vycvičeno x tisíc mužů, který bych mohl přidělovat jednotlivejm divizím, plus každej měsíc vyrobeno x tanků. To automatický doplňování po dvou či kolika mužích mi nesedí.

To by ta hra nabyla kvadratický složitosti...vem si, že válčíš a musíš se starat ještě o tohle...

Odpovědět

Zpět na „Hearts of Iron 3“