Mody k EU3

Europa Universalis III nebo Europa Universalis 3 záleží jen na vás. Jako hráč budete mít opět možnost převzít kontrolu nad jedním z více než 250 světových národů, z něhož se budete snažit během let udělat světovou mocnost, které na světě nebude rovno. Hra začíná v okamžiku, kdy je Konstantinopol dobyta Turky v roce 1453 a pokračuje až do revolucí ve Francii a v Americe. Bude jen na vás jak si poradíte s diplomacií, ekonomikou, vývojem i armádou.

Moderátoři: Atlantis, Vals, Phoenix, Princ Evžen Savojský

Odpovědět
Uživatelský avatar
821
Major
Major
Příspěvky: 2803
Registrován: 16 zář 2008, 16:45
Bydliště: Pressburg

Re: Mody k EU3

Příspěvek od 821 » 10 zář 2010, 20:03

ak to nevypukne kym zomre cisar(rakusak) tak bude cisar bavor, mame iba 3 hlasy (ja, thuringen a palatinate ktory je sice katolik ale vazal rakusakov)
És per Catalunya, per la llibertat...
Que moriràs lluitant, si cal!

Uživatelský avatar
Terorista
Rotný
Rotný
Příspěvky: 103
Registrován: 07 dub 2007, 16:26

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Terorista » 11 zář 2010, 11:31

Taky máte tu někdo rising nations? mě se vždycky při spuštění oběví chybová hláška že chybí coutries, dělá vám to taky?
Budoucnost patří aluminiu
- Jára da Cimrman

Uživatelský avatar
Monthy1990
Praporčík
Praporčík
Příspěvky: 459
Registrován: 10 pro 2008, 19:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Monthy1990 » 18 zář 2010, 23:28

zdravím, mám takový menší problém. při přiblížení mapy ( krajinkářský mod ) na určitou uroveň mám mapu pokrytou bílou barvou. všechny ostatní mapy fungují jak mají ( mám MMP2 christmas edition ). předem děkuji za odpověd
edit: a kdyby měl někdo zajímavý tip za koho hrát, sem s ním
Hasta la victoria siempre

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8943
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Vals » 19 zář 2010, 10:09

Mapa k MM nepodporuje takové ty vychytávky jako detaily stromů, pokročilou vodu z vannily. Má je už v základní verzi a tedy si je povypínej v nastavení grafiky hry.

Uživatelský avatar
Monthy1990
Praporčík
Praporčík
Příspěvky: 459
Registrován: 10 pro 2008, 19:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Monthy1990 » 19 zář 2010, 10:16

díky :worship: taková hloupost a dokázala dokonale znechutit požitek ze hry
edit: jak by pravil Colombo, ještě otázečku :jak je to s personální unií? dá se nějak urychlit spolknutí podřízeného státu? nebo je to věc náhody?
Hasta la victoria siempre

Uživatelský avatar
Monthy1990
Praporčík
Praporčík
Příspěvky: 459
Registrován: 10 pro 2008, 19:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Monthy1990 » 18 led 2011, 12:29

po delší době zdravím, hraju momentálně poslední magna mundi pro heir to throne a chtěl sem zeptat, furt mi naskakují zprávy typu : stát xy udělil výhradní obchodní práva na zboží ab státu yx, rád bych udělal to samé, jen pro to nikdy nemůžu najít položku v menu, jde to vůbec ?
jinak k eu sem vrátil po delší době a změn je tady spousta, povedené jsou hlavně casus belli a pak ty dynastie ( byť by to mohlo být ještě promakanější, byla by sranda dělat pořádnou sňatkovou politiku ala Habsburkové ). Testovací hru jsem rozehrál za Portugalsko, a asi sem něco udělal špatně protože ani v roce 1530 jsem neměl objevenou Brazilii, jen všechnu tu vodu kolem...jo a pokud by měl někdo zájem o postupku, tak až skončí zkouškové ( tj. po 4. únoru ) tak ať se tady ozve...
Hasta la victoria siempre

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8943
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Vals » 18 led 2011, 13:59

Obchodní práva mohou získávat pouze obchodní ligy, respektive tedy Lübeck, Janov, Benátky a Novgorod. Když hraješ za ně, tak máš u států diplomatickou možnost je dostat do své ligy či alespoň získat obchodní práva. Pokud hraješ za normální stát, tak si musíš vybrat, zda chceš jít do ligy (začnou ti vznikat obchodní stanice zvyšující výběr daní a máš obchodní schopnosti stejné jako vedoucí stát ligy a členové ligy ti nekonkurují) nebo ligy odmítat a v tom případě ti dříve či později začnou nabízet prodej obchodních práv.

Uživatelský avatar
Monthy1990
Praporčík
Praporčík
Příspěvky: 459
Registrován: 10 pro 2008, 19:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Monthy1990 » 18 led 2011, 14:06

aha, dík za info, vyzkouším obojí...
Hasta la victoria siempre

Uživatelský avatar
Princ Evžen Savojský
Osobní Strážce Obří Chobotnice
Osobní Strážce Obří Chobotnice
Příspěvky: 3438
Registrován: 10 dub 2006, 07:27
Bydliště: Hundred Acre Wood
Kontaktovat uživatele:

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Princ Evžen Savojský » 18 led 2011, 14:07

S tím mám zkušenost, že když hraju za přístavní zemi, stanu se členem ligy a líp se obchoduje. Kdežto za zemi bez přístupu k moři (landlocked), která má velké postihy za obchod prodávám ta obchodní práva, která zvyšují přímo příjem z provincií.
Jan Havran z Trojvlčí, nejvyšší kapitán Šerých plášťů.
Obrázek

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8943
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Vals » 18 led 2011, 15:17

Být členem dobré ligy tě může neuvěřitelně nakopnout. Tím, že získáváš konkurenční výhody vůdce ligy pak můžeš bez přijetí jediné obchodní ideje mít stejné bonusy jako třeba Lübeck. Velmi dobré je toto třeba za Portugalce, protože získáš díky objevům brzy polohu asijských obchodních center, která díky bonusů z ligy ovládneš velmi snadno. Podobnou taktikou se mi podařilo udělat velmoco z Khorasanu - stačilo se přidat do Benátské obchodní ligy a pak zcela ovládnout asijský obchod :)

Uživatelský avatar
Monthy1990
Praporčík
Praporčík
Příspěvky: 459
Registrován: 10 pro 2008, 19:45
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Monthy1990 » 18 led 2011, 16:16

sem debil, slepý nebo Portugalci vlastní ligu na začátku nemají ? a dá se eventuélně vytvořit ?
Hasta la victoria siempre

Uživatelský avatar
Atlantis
18. Plukovník
18. Plukovník
Příspěvky: 4764
Registrován: 08 říj 2006, 12:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Atlantis » 18 led 2011, 16:20

Ne, ligu mají jen Merchant republick popř. Merchant federations (nevím, jestli neexistuje ještě nějaké Merchant cosi :D )Ty jsi mám pocit feudal kingdom. O to nejde. Najdi si nějakou merchant cosi (např. Janov, Benátky), klikni na diplomacii a tam najdeš join trade legue. Pokud vedoucí člen souhlasí (pozn.: Souhlasí vždy, kromě případů, že by jsi s nimi byl ve válce.) stáváš se součástí obchodní ligy se všemi výhodami a nevýhodami, které členství obnáší.
Oklamat, zmást, překvapit
("Stonewall" Jackson)

Uživatelský avatar
Lubcacenko
Rotný
Rotný
Příspěvky: 116
Registrován: 15 úno 2010, 14:46

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Lubcacenko » 18 srp 2011, 19:00

Mám stejnej problém jako terorista. Rising Nation, chybová hláška ve smyslu history/sao tome, chyba v line :-/
Škoda, vypadal dobře. Kdyby měl někdo řešení, tak díky :)

EDIT: Aha, tak už vím čím to asi bude. Dle toho co se píše na jejich fóru se jedná o to, že EU3 Chronicles není verze určená k hraní.

Boleslav Lev
Četař
Četař
Příspěvky: 55
Registrován: 20 bře 2011, 15:19

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Boleslav Lev » 16 zář 2011, 16:15

Mám dotaz ohledně MMU módu. Díval jsem se na podmínky přestoupení do lepší tech group - vyrozumněl jsem, co potřebuji a že je možné jít s každým až do western latin, ale nechápu, kd eje to ve hře - decision tam není, tak se chci zeptat, jestli přijde event, enbo jestli se to mění někde na pozadí bez toho, abych to viděl. Díky.

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8943
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Vals » 16 zář 2011, 16:28

Funguje to jináč. Dělá se to eventy, stáhni si k tomu manuál, tam jsou napsané požadavky. Ale obecně vzato - jdi inovativně, do tržní ekonomiky a centralizuj a budeš se postupně vylepšovat. Byť to není v MM zadarmo a přinese ti to desetiletý záporný modifikátor.

Boleslav Lev
Četař
Četař
Příspěvky: 55
Registrován: 20 bře 2011, 15:19

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Boleslav Lev » 16 zář 2011, 18:24

Díky ti. :worship: Deset let je vata. Když se mění národné ideje, trvá to myslím 40 - hrůza. Když jsme u toho, mám ještě jeden dotaz. Je možné udělat 4 ideje na tu hlavní (př. vědecká revoluce) a pak si je změnit bez ztráty té hlavní?

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8943
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Vals » 16 zář 2011, 19:44

No, mám za to, že to mají ošetřené :)

Boleslav Lev
Četař
Četař
Příspěvky: 55
Registrován: 20 bře 2011, 15:19

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Boleslav Lev » 16 zář 2011, 20:14

Škoda - chtěl jsem 3, ale takhle tam dostanu maximálně 2 - ostatně mohu sám vyzkoušet a dám vědět.

Boleslav Lev
Četař
Četař
Příspěvky: 55
Registrován: 20 bře 2011, 15:19

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Boleslav Lev » 16 zář 2011, 22:01

Tak jsem to zkoušel a v krátkodobém měřítku ji to neshodí. Leda by pak byl nějaký event později...

Uživatelský avatar
Atlantis
18. Plukovník
18. Plukovník
Příspěvky: 4764
Registrován: 08 říj 2006, 12:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Mody k EU3

Příspěvek od Atlantis » 20 zář 2011, 16:37

Nevím, co bereš jako krátkodobé hledisko, ale nakonec Ti ji to schodí (vyzkoušeno za Milán) a nadto mám pocit hodí i efekt "změny ideje" jako bonus navrch. Hnus :whip:
Oklamat, zmást, překvapit
("Stonewall" Jackson)

Odpovědět

Zpět na „Europa Universalis III“