Muslimská otázka
Moderátoři: Dekl, Atlantis, Vals, Royal
Muslimská otázka
Se zvyšující se imigrací osob muslimského vyznání do Evropy, se jejich komunita v Eu radikalizuje, dokladem této radikalizace jsou události minulého týdne ve Francii, jaký máte názor na muslimskou imigraci, a jak tento problém řešit?
Edwy I. Král Mercie - Anglie 960
Re: Muslimská otázka
Multikulti nas obohacuje









Re: Muslimská otázka
Patří to do historie...? (pardon za mírný OT)
Hetharie V.: Kancléř Jeho knížecí Jasnosti Jiřího Lormanwenského Marek z Lesohradu
Re: Muslimská otázka
Nepatri, ale on nema do VT pristup.jjelen píše:Patří to do historie...? (pardon za mírný OT)
Re: Muslimská otázka
Základním řešením jsou tři bod:
1) Přitvrdit imigrační pravidla, občanství by neměl dostat každý
2) Důsledně kontrolovat imány, a jejich kázání v mešitách
3) Vymáhat po imigrantech dodržování našich zákonů a ctění našich tradic.
Rád bych upozornil na nebezpečí, které je podle mě skoro stejně velké, jako islámští radikálové, tímto nebezpečím jsou radikální pravicové strany, od roku 2009 začínají preference krajně pravicových uskupení v EU nebezpečně růst, důkazy hovoří jasně ve Švédsku jsou krajně pravicoví Švédští demokraté třetí nejsilnější frakcí v parlamentu, podpora Národní fronty ve v Francii, Unkipu ve Velké Británii a Alternativy pro Německo v Německu roste důvodů je několik:
1) Díky hospodářské krizi se životní úroveň řady obyvatel EU zhoršila, zatímco mnozí lidé živoří na hranici chudoby, muslimští imigranti pobírají šťedré sociální dávky
2) Imigranti odmítají dodržovat zákony zemí, ve kterých žijí, odmítají ctít tradice většinové společnosti, a domáhají se zavedení práva šarí´a
3) V nedávné době proběhly v řadě evropských států nepokoje vyvolané přstěhovalci(Francie 2005, Velká Británie 2011 a Švédsko 2013)
4) Politici ze zavedených stran nenabízeli(a mnozí nenabízí) narozdíl od krajně pravicových stran řešení problému, a místo, aby tento problém řešili, věnovali se svým žabo-myším válkám, znechucení občané začínají volit krajně pravicová uskupení
1) Přitvrdit imigrační pravidla, občanství by neměl dostat každý
2) Důsledně kontrolovat imány, a jejich kázání v mešitách
3) Vymáhat po imigrantech dodržování našich zákonů a ctění našich tradic.
Rád bych upozornil na nebezpečí, které je podle mě skoro stejně velké, jako islámští radikálové, tímto nebezpečím jsou radikální pravicové strany, od roku 2009 začínají preference krajně pravicových uskupení v EU nebezpečně růst, důkazy hovoří jasně ve Švédsku jsou krajně pravicoví Švédští demokraté třetí nejsilnější frakcí v parlamentu, podpora Národní fronty ve v Francii, Unkipu ve Velké Británii a Alternativy pro Německo v Německu roste důvodů je několik:
1) Díky hospodářské krizi se životní úroveň řady obyvatel EU zhoršila, zatímco mnozí lidé živoří na hranici chudoby, muslimští imigranti pobírají šťedré sociální dávky
2) Imigranti odmítají dodržovat zákony zemí, ve kterých žijí, odmítají ctít tradice většinové společnosti, a domáhají se zavedení práva šarí´a
3) V nedávné době proběhly v řadě evropských států nepokoje vyvolané přstěhovalci(Francie 2005, Velká Británie 2011 a Švédsko 2013)
4) Politici ze zavedených stran nenabízeli(a mnozí nenabízí) narozdíl od krajně pravicových stran řešení problému, a místo, aby tento problém řešili, věnovali se svým žabo-myším válkám, znechucení občané začínají volit krajně pravicová uskupení
"Svět potřebuje spravedlnost, nikoli dobročinnost."
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
Re: Muslimská otázka
Multikulti jue teď v řadě států EU sprosté slovo, že se nestydíš ŠedovousiJohnson píše:Multikulti nas obohacuje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

"Svět potřebuje spravedlnost, nikoli dobročinnost."
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
Re: Muslimská otázka
Ehm, proč je nedodržování našich tradic něco špatného? Jsem já kriminální živel proto, že o Vánocích neliji olovo a nehledám hvězdičky v jabkách?
Což mne vede k dalšímu klišé - že musí imigranti přijmout naši "kulturu" - co je naše "kultura"? Mají se z nich ze všech stát hopeři, pankáči, nebo snad fanoušci Michala Davida
Kulturní a(ne-li tradiční) jednota je nesmysl - jakýkoliv vztah k jednotlivcům ve společnosti musí být založený na liberálním právu - tj. pokud to neomezuje svobodu nikoho jiného, pak je to věc jednotlivce. Džihádista s násilnými sklony nesmí být pronásledován protože je muslim a chodí jinak oblečený - musí být postižen za to, že se snaží omezit násilím svobodu jiných.
A BTW. omezení imigračních pravidel - od Čechů je to výsostně pokrytecké. Češi opouštěli z ekonomických a politických důvodů naši zemi v minulosti po statisících a vždy našli u cizinců útočiště. Ale proč bychom měli MY teď někomu pomáhat, že?
Což mne vede k dalšímu klišé - že musí imigranti přijmout naši "kulturu" - co je naše "kultura"? Mají se z nich ze všech stát hopeři, pankáči, nebo snad fanoušci Michala Davida
Kulturní a(ne-li tradiční) jednota je nesmysl - jakýkoliv vztah k jednotlivcům ve společnosti musí být založený na liberálním právu - tj. pokud to neomezuje svobodu nikoho jiného, pak je to věc jednotlivce. Džihádista s násilnými sklony nesmí být pronásledován protože je muslim a chodí jinak oblečený - musí být postižen za to, že se snaží omezit násilím svobodu jiných.
A BTW. omezení imigračních pravidel - od Čechů je to výsostně pokrytecké. Češi opouštěli z ekonomických a politických důvodů naši zemi v minulosti po statisících a vždy našli u cizinců útočiště. Ale proč bychom měli MY teď někomu pomáhat, že?
Re: Muslimská otázka
Řada evropských měst nevstyčila na Vánoce strom, protože to muslimskou komunitu uraží, navíc odmítají dodržovat zákony, podle kterých naše společnost funguje, a snaží se prosadi zavedení práva šarí´a na území evropských států, ale ono je to vlastě v pohodě, protože šarí´a je ta nejbáječnější věc na světě."Vals píše:Ehm, proč je nedodržování našich tradic něco špatného? Jsem já kriminální živel proto, že o Vánocích neliji olovo a nehledám hvězdičky v jabkách?
Což mne vede k dalšímu klišé - že musí imigranti přijmout naši "kulturu" - co je naše "kultura"? Mají se z nich ze všech stát hopeři, pankáči, nebo snad fanoušci Michala Davida
Kulturní a(ne-li tradiční) jednota je nesmysl - jakýkoliv vztah k jednotlivcům ve společnosti musí být založený na liberálním právu - tj. pokud to neomezuje svobodu nikoho jiného, pak je to věc jednotlivce. Džihádista s násilnými sklony nesmí být pronásledován protože je muslim a chodí jinak oblečený - musí být postižen za to, že se snaží omezit násilím svobodu jiných.
A BTW. omezení imigračních pravidel - od Čechů je to výsostně pokrytecké. Češi opouštěli z ekonomických a politických důvodů naši zemi v minulosti po statisících a vždy našli u cizinců útočiště. Ale proč bychom měli MY teď někomu pomáhat, že?
"Svět potřebuje spravedlnost, nikoli dobročinnost."
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1609
- Registrován: 25 lis 2012, 21:08
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Muslimská otázka
Myslíš za komunizmu? Tak potom je to v celku blbost, češi ani slováci zdaleka nepredstavovali pre západ hrozbu terorizmu. Pochybnosti boli v hrozbe špionáže, ale to bolo percento omnoho nižšie. Ťažko zrovnavat hrozbu toho že imigrant vystriela škôlku plnú nevinných deti s akoukolvek hrozbou spajajucou sa vtedy s utecencami z poza zeleznej opony. Ono je to vlastne proste, neukazovat na každého moslima prstom (toto je potencionalny terorista, vyhostiť ho!), ale primerane pritvrdit kontrolovanie pristahovalcov. V akej miere a akou formou je dalsia otázka.Vals píše:A BTW. omezení imigračních pravidel - od Čechů je to výsostně pokrytecké. Češi opouštěli z ekonomických a politických důvodů naši zemi v minulosti po statisících a vždy našli u cizinců útočiště. Ale proč bychom měli MY teď někomu pomáhat, že?
Taliansko 1796: Veľkovojvodstvo Toskánske - Ferdinand III
..Ani nebude dobre na svete, kým ruky, ktoré plnia náboje, nenavrátia sa ku plneniu fliaš.
Prečo má tiecť len krv? Nech tečú nápoje! Nech miesto hromobitia kanónov je počuť krotký cengot fliaš...
Ján Smrek
..Ani nebude dobre na svete, kým ruky, ktoré plnia náboje, nenavrátia sa ku plneniu fliaš.
Prečo má tiecť len krv? Nech tečú nápoje! Nech miesto hromobitia kanónov je počuť krotký cengot fliaš...
Ján Smrek
Re: Muslimská otázka
To informaci máš podloženou čím, kromě každoročně kolujících hoaxů?Bunkr píše:Řada evropských měst nevstyčila na Vánoce strom, protože to muslimskou komunitu uraží.
Kvilam: kníže Randolf "Zweihänder" Seufer
Anglie 960: Harald II. Norský řečený Šedoplášť
Wylamské války: císař Palladius I. Kýnigos, vévoda Theodoros I. Kýnigos(abdikoval)
Hetharia 4 - Dva králové: kníže Vesmen I. Corvus, pán Brány
Hetharia 3 - Založení Kalwenu: kníže Vesmen I. Corvus, pán Brány
Hetharia 1 - Příchod temnoty: Lid města Kary - kapitán Hagen
Blackfyreovo povstání: ser Aegor 'Bittersteel' Rivers
Husitské války: Sirotčí svaz - hejtman Michal Jiskra ze Sušice
Byzanc 1214: Serenissima Repubblica di San Marco - dóže Tarava II. di Orseolo
Německo 1866: Rýnský spolek
Anglie 960: Harald II. Norský řečený Šedoplášť
Wylamské války: císař Palladius I. Kýnigos, vévoda Theodoros I. Kýnigos(abdikoval)
Hetharia 4 - Dva králové: kníže Vesmen I. Corvus, pán Brány
Hetharia 3 - Založení Kalwenu: kníže Vesmen I. Corvus, pán Brány
Hetharia 1 - Příchod temnoty: Lid města Kary - kapitán Hagen
Blackfyreovo povstání: ser Aegor 'Bittersteel' Rivers
Husitské války: Sirotčí svaz - hejtman Michal Jiskra ze Sušice
Byzanc 1214: Serenissima Repubblica di San Marco - dóže Tarava II. di Orseolo
Německo 1866: Rýnský spolek
Re: Muslimská otázka
Erdzo:
Přesně tak - je to o tom nepaušalizovat, ale postupovat proti individuálním kriminálníkům běžnými postupy. Prověřování přistěhovalců je hezká věc, nicméně těžko je prověříš nějak smysluplně (kde o nich vezmeš data?) a zcela to ignoruje fakt, že velkou část džihádistického hnutí tvoří lidé, kteří žijí v Evropě od narození a zcela se jí přizpůsobili.
Každý by si měl uvědomit, co je cílem teroristického útoku - ten není mířen na oběti. Prakticky vzato jsou mu oběti zcela ukradené - maximálně mohou zvýšit symboliku útoku. Cílem je vyvolat reakci - a pokud dojde k takové společenské reakci, že je potřeba kompletní muslimskou komunitu izolovat, podrobit kontrole, vyřadit z veřejného života a ne-li paušálně se jí zbavovat, tak džihádisté vyhráli, neboť počet lidí s nimi sympatizujících se zmnohonásobí.
Při pohledu na muslimskou společnost je nutné v první řadě znát čísla - kolik milionů muslimů žije v Evropě a jak velké procento z nich je skutečně nějakou hrozbou? Pokud platí, že je možné muslimy paušalizovat, tak kde jsou pak ty desetitisíce a statisíce džihádistů? Proč z těch milionů muslimů, kteří mezi námi žijí, vedou boj pouze desítky, maximálně stovky? A jaký je poměr u "bílých" Evropanů, kteří z podobných pohnutek přicházejí k násilným neonacistickým nebo ultralevicovým hnutím?
Přesně tak - je to o tom nepaušalizovat, ale postupovat proti individuálním kriminálníkům běžnými postupy. Prověřování přistěhovalců je hezká věc, nicméně těžko je prověříš nějak smysluplně (kde o nich vezmeš data?) a zcela to ignoruje fakt, že velkou část džihádistického hnutí tvoří lidé, kteří žijí v Evropě od narození a zcela se jí přizpůsobili.
Každý by si měl uvědomit, co je cílem teroristického útoku - ten není mířen na oběti. Prakticky vzato jsou mu oběti zcela ukradené - maximálně mohou zvýšit symboliku útoku. Cílem je vyvolat reakci - a pokud dojde k takové společenské reakci, že je potřeba kompletní muslimskou komunitu izolovat, podrobit kontrole, vyřadit z veřejného života a ne-li paušálně se jí zbavovat, tak džihádisté vyhráli, neboť počet lidí s nimi sympatizujících se zmnohonásobí.
Při pohledu na muslimskou společnost je nutné v první řadě znát čísla - kolik milionů muslimů žije v Evropě a jak velké procento z nich je skutečně nějakou hrozbou? Pokud platí, že je možné muslimy paušalizovat, tak kde jsou pak ty desetitisíce a statisíce džihádistů? Proč z těch milionů muslimů, kteří mezi námi žijí, vedou boj pouze desítky, maximálně stovky? A jaký je poměr u "bílých" Evropanů, kteří z podobných pohnutek přicházejí k násilným neonacistickým nebo ultralevicovým hnutím?
Re: Muslimská otázka
Koncim, jdu konvertovat.Vals píše:Erdzo:
Přesně tak - je to o tom nepaušalizovat, ale postupovat proti individuálním kriminálníkům běžnými postupy. Prověřování přistěhovalců je hezká věc, nicméně těžko je prověříš nějak smysluplně (kde o nich vezmeš data?) a zcela to ignoruje fakt, že velkou část džihádistického hnutí tvoří lidé, kteří žijí v Evropě od narození a zcela se jí přizpůsobili.
Každý by si měl uvědomit, co je cílem teroristického útoku - ten není mířen na oběti. Prakticky vzato jsou mu oběti zcela ukradené - maximálně mohou zvýšit symboliku útoku. Cílem je vyvolat reakci - a pokud dojde k takové společenské reakci, že je potřeba kompletní muslimskou komunitu izolovat, podrobit kontrole, vyřadit z veřejného života a ne-li paušálně se jí zbavovat, tak džihádisté vyhráli, neboť počet lidí s nimi sympatizujících se zmnohonásobí.
Při pohledu na muslimskou společnost je nutné v první řadě znát čísla - kolik milionů muslimů žije v Evropě a jak velké procento z nich je skutečně nějakou hrozbou? Pokud platí, že je možné muslimy paušalizovat, tak kde jsou pak ty desetitisíce a statisíce džihádistů? Proč z těch milionů muslimů, kteří mezi námi žijí, vedou boj pouze desítky, maximálně stovky? A jaký je poměr u "bílých" Evropanů, kteří z podobných pohnutek přicházejí k násilným neonacistickým nebo ultralevicovým hnutím?
Re: Muslimská otázka
To je přesně ono, podívat se na procenta a pak zjistíme, zcela určitě, že existují čistě bělošskė čtvrti, stejně jako muslimské, kde neexistuje zákon dané země, že kriminalita evropanů je naprosto stejná jako u muslimských menšin. Teď nepíšu o čechách, ale o francii o severských státech, o britanii.
Nenechte se vysmát.



Nenechte se vysmát.
Re: Muslimská otázka
Je kriminalita vyšší v přistěhovaleckých čtvrtích? Naprosto nepochybně... Ale jde o problém etnický nebo sociální? Zaměňujete korelaci za kauzalitu. Jak koneckonců vypadaly přistěhovalecké chudé čtvrtě USA, když tam mířily statisíce Irů, Italů, apod.? A že třeba Italové vytvářeli svá vlastní společenství, kde zákony ani státní autority neplatily, je známý a mnohokrát filmovaný fenomén.
Muslimská otázka je především sociální problém - ze sociální frustrace hledají cestu ven a to zcela logicky přimknutím ke své nějaké širší, původní identitě (která je pro třetí generaci přistěhovalců už zcela vymyšlená a nachází se tam proto prostor, aby se identita naplnila čímkoliv) a rozchodem se společností, která je vypudila kamsi na okraj.
Islám tam figuruje pouze jako jakási značka - nějaký identitní nejnižší společný jmenovatel, k němuž se takoví lidé odvolávají v touze konečně někam vlastně patřit.
Zcela stejný proces proběhl na mnoha dalších místech v historicky nedávné době - koneckonců my jsme tím taky prošli v 19. století při budování národní identity poté, co se rozpadla tradiční identita po průmyslové revoluci (a takový rok 1848 by dneska taky vypadal tak, že zpovykaní mladíci mávají vlajkami a zapalují auta).
Ale dneska se za odborníka na islám považuje kde kdo (včetně 90% všech Čechů, kteří je viděli jen na dovolené jak jim nosí pití k bazénu) a málokdo se umí zamyslet s trochu širším rozhledem.
Muslimská otázka je především sociální problém - ze sociální frustrace hledají cestu ven a to zcela logicky přimknutím ke své nějaké širší, původní identitě (která je pro třetí generaci přistěhovalců už zcela vymyšlená a nachází se tam proto prostor, aby se identita naplnila čímkoliv) a rozchodem se společností, která je vypudila kamsi na okraj.
Islám tam figuruje pouze jako jakási značka - nějaký identitní nejnižší společný jmenovatel, k němuž se takoví lidé odvolávají v touze konečně někam vlastně patřit.
Zcela stejný proces proběhl na mnoha dalších místech v historicky nedávné době - koneckonců my jsme tím taky prošli v 19. století při budování národní identity poté, co se rozpadla tradiční identita po průmyslové revoluci (a takový rok 1848 by dneska taky vypadal tak, že zpovykaní mladíci mávají vlajkami a zapalují auta).
Ale dneska se za odborníka na islám považuje kde kdo (včetně 90% všech Čechů, kteří je viděli jen na dovolené jak jim nosí pití k bazénu) a málokdo se umí zamyslet s trochu širším rozhledem.
Re: Muslimská otázka
No, jestli preference Le Penové budou tak nahoře, jako na začátku ledna, mají se musulanti na co těšit
"Svět potřebuje spravedlnost, nikoli dobročinnost."
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
Re: Muslimská otázka
Kvilam: kníže Randolf "Zweihänder" Seufer
Anglie 960: Harald II. Norský řečený Šedoplášť
Wylamské války: císař Palladius I. Kýnigos, vévoda Theodoros I. Kýnigos(abdikoval)
Hetharia 4 - Dva králové: kníže Vesmen I. Corvus, pán Brány
Hetharia 3 - Založení Kalwenu: kníže Vesmen I. Corvus, pán Brány
Hetharia 1 - Příchod temnoty: Lid města Kary - kapitán Hagen
Blackfyreovo povstání: ser Aegor 'Bittersteel' Rivers
Husitské války: Sirotčí svaz - hejtman Michal Jiskra ze Sušice
Byzanc 1214: Serenissima Repubblica di San Marco - dóže Tarava II. di Orseolo
Německo 1866: Rýnský spolek
Anglie 960: Harald II. Norský řečený Šedoplášť
Wylamské války: císař Palladius I. Kýnigos, vévoda Theodoros I. Kýnigos(abdikoval)
Hetharia 4 - Dva králové: kníže Vesmen I. Corvus, pán Brány
Hetharia 3 - Založení Kalwenu: kníže Vesmen I. Corvus, pán Brány
Hetharia 1 - Příchod temnoty: Lid města Kary - kapitán Hagen
Blackfyreovo povstání: ser Aegor 'Bittersteel' Rivers
Husitské války: Sirotčí svaz - hejtman Michal Jiskra ze Sušice
Byzanc 1214: Serenissima Repubblica di San Marco - dóže Tarava II. di Orseolo
Německo 1866: Rýnský spolek
Re: Muslimská otázka
"Svět potřebuje spravedlnost, nikoli dobročinnost."
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
Re: Muslimská otázka
Ty body vztahující se k Evropanům podepisujiBunkr píše:Základním řešením jsou tři bod:
1) Přitvrdit imigrační pravidla, občanství by neměl dostat každý
2) Důsledně kontrolovat imány, a jejich kázání v mešitách
3) Vymáhat po imigrantech dodržování našich zákonů a ctění našich tradic.
Rád bych upozornil na nebezpečí, které je podle mě skoro stejně velké, jako islámští radikálové, tímto nebezpečím jsou radikální pravicové strany, od roku 2009 začínají preference krajně pravicových uskupení v EU nebezpečně růst, důkazy hovoří jasně ve Švédsku jsou krajně pravicoví Švédští demokraté třetí nejsilnější frakcí v parlamentu, podpora Národní fronty ve v Francii, Unkipu ve Velké Británii a Alternativy pro Německo v Německu roste důvodů je několik:
1) Díky hospodářské krizi se životní úroveň řady obyvatel EU zhoršila, zatímco mnozí lidé živoří na hranici chudoby, muslimští imigranti pobírají šťedré sociální dávky
2) Imigranti odmítají dodržovat zákony zemí, ve kterých žijí, odmítají ctít tradice většinové společnosti, a domáhají se zavedení práva šarí´a
3) V nedávné době proběhly v řadě evropských států nepokoje vyvolané přstěhovalci(Francie 2005, Velká Británie 2011 a Švédsko 2013)
4) Politici ze zavedených stran nenabízeli(a mnozí nenabízí) narozdíl od krajně pravicových stran řešení problému, a místo, aby tento problém řešili, věnovali se svým žabo-myším válkám, znechucení občané začínají volit krajně pravicová uskupení
Edwy I. Král Mercie - Anglie 960
Re: Muslimská otázka
Extremistů je podle údajů USA 1 600 000, tedy asi 0,1% muslimů. A podle mně je nejlepší řešení zlepšit vzdělání imigrantů a jejich začlenění do společnosti v co nejnižším věku. Protože pokud budou mít šanci žít stejně, jako ostatní obyvatelé nebudou mít důvod páchat trestné činy ... (tím nemyslím, že by jim někdo vzdělání odepíral, ale spíše nechápou systém, jakým západní země fungují, podobně jako Češi po revoluci)
Re: Muslimská otázka
Dají a chtějí se začlenit? Podle mě většině imigrantů stávající model vyhovuje, žijí si na útraty státu, občas zapálí nějaké auto, jednou zaq čas někdo z nich spáchá teroristický útok, "a ti hloupí něvěřící jim to financujílukson píše:Extremistů je podle údajů USA 1 600 000, tedy asi 0,1% muslimů. A podle mně je nejlepší řešení zlepšit vzdělání imigrantů a jejich začlenění do společnosti v co nejnižším věku. Protože pokud budou mít šanci žít stejně, jako ostatní obyvatelé nebudou mít důvod páchat trestné činy ... (tím nemyslím, že by jim někdo vzdělání odepíral, ale spíše nechápou systém, jakým západní země fungují, podobně jako Češi po revoluci)
"Svět potřebuje spravedlnost, nikoli dobročinnost."
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,
Mary Wollstonecraft
Alberto di Casamatta konzul Středoitalské republiky Itálie 1796
[Richard I. Normanský vévoda Normandie Anglie 960
Paladin Konrád, regent krále Svatopluka I.,