Lamovské otázky

Pokud chcete diskutovat o Single Playeru datadisku Hearts of Iron 2: Doomsday zde máte možnost.

Moderátoři: Atlantis, Vals, Phoenix

Odpovědět
Cizinec
Podplukovník
Podplukovník
Příspěvky: 3520
Registrován: 24 črc 2007, 21:10
Bydliště: Frei Stadt Hultschin, hlavní město Rzeczipospolite Prajzke

Lamovské otázky

Příspěvek od Cizinec » 28 srp 2007, 09:49

Hraju za Československo (scénář 1938), teď jsem v roce 1946. Společnými silami jsme (ČSR+FR+několik zapůjčených amerických a britských letadel; + s jistou pomocí Komintery) udolali Německo a Maďarsko (report bude nejdřív zítra k večeru - ráno mám zkoušku).

Chtěl bych se zeptat na 2 záludné otázky:
1.) Jak donutit SSSR, aby mi vydal/prodal/vyměnil jednu provincii v bývalém Polsku? Narušuje to totiž mou koncepci "Evropského valu".

2.) Jak donutit Maďarsko, aby se stalo mým loutkovým státem (Další 2 a více výzkumných týmů se hodí :) )? Ač mám všechny jeho provincie, tak na mé návrhy odpovídá záporně (možná dělám něco špatně...)
SOMUA měla dvě verze - model "standart" s poklopem a model "kabrio" bez poklopu.

Dekl je ve skutečnosti Dekl.

šedá eminence na dvoře Obodritského Cara

(Fórové hry, kterých jsem se zúčastnil.)
Admirál de Étranger, Francouzské císařské loďstvo (Trafalgar 1805)
rytíř Johannes von Ausländer, prozatímní regent Sicilského království (Byzanc 1214)
Luigi Mario Forestiero, Il primo ministro del Regno d'Italia (Německo 1866)
Generál von Ausländer st., velitel 51.rezervní divize, hrdina od města Ypres (1915)
Generál von Ausländer ml., velitel 22.tankové divize, hrdina od Krymu (1942)
očekává další nasazení do bitevní vřavy

Hotentotenpotentatentanteatentäter

Uživatelský avatar
Koloseals
Desátník
Desátník
Příspěvky: 44
Registrován: 08 kvě 2007, 15:25
Bydliště: Někde v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Koloseals » 28 srp 2007, 10:28

1.) Nejde to,šlo by jedině si koupit ty provincii ale musiš být spojencem SSSR.
2.) Anektuj Madarsko a pak ho osvobodiš a je tvuj loutkovy stát.
Nyni nad to když jde vše jako po masle.
omlouvam se za všechny pravopisne chyby, čeština mi moc nejde

Uživatelský avatar
Atlantis
18. Plukovník
18. Plukovník
Příspěvky: 4705
Registrován: 08 říj 2006, 12:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atlantis » 28 srp 2007, 10:39

1) Nebo přepsat save :wink:
2) Není Maďarsko nyní velitel Osy nebo v Ose všeobecně? Pak Ti totiž na všechny nabídky k míru bude říkat ne. A anexe je dobrá věc. Sice ztratí Novy Sad jako svoji národní provincii, ale zase získá jako národní provincie (po osvobození) celé Sedmihradsko, což se, si myslím, vyplatí.
Oklamat, zmást, překvapit
("Stonewall" Jackson)

Cizinec
Podplukovník
Podplukovník
Příspěvky: 3520
Registrován: 24 črc 2007, 21:10
Bydliště: Frei Stadt Hultschin, hlavní město Rzeczipospolite Prajzke

Příspěvek od Cizinec » 28 srp 2007, 11:04

Aha; díky. S tím maďarskem mě to taky mohlo napadnout.
Ad SSSR - abych si prošel, jak se edituje save :) (Aby to nebylo sovětskému svazu líto, tak mu dám Memel :) )
SOMUA měla dvě verze - model "standart" s poklopem a model "kabrio" bez poklopu.

Dekl je ve skutečnosti Dekl.

šedá eminence na dvoře Obodritského Cara

(Fórové hry, kterých jsem se zúčastnil.)
Admirál de Étranger, Francouzské císařské loďstvo (Trafalgar 1805)
rytíř Johannes von Ausländer, prozatímní regent Sicilského království (Byzanc 1214)
Luigi Mario Forestiero, Il primo ministro del Regno d'Italia (Německo 1866)
Generál von Ausländer st., velitel 51.rezervní divize, hrdina od města Ypres (1915)
Generál von Ausländer ml., velitel 22.tankové divize, hrdina od Krymu (1942)
očekává další nasazení do bitevní vřavy

Hotentotenpotentatentanteatentäter

Uživatelský avatar
Hamster
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 01 pro 2007, 16:11

Příspěvek od Hamster » 05 pro 2007, 16:45

Hledání mi nepomohlo a nechci kvůli tomu zakládat nový thread, tak se přiživím tady, protože název je adekvátní. :D

1) Co dělají v armageddonu topréda. Statistiky mi u lodí očividně nemění, tak co?
2) Je lepší mít HQ v samostatném sboru a nechat ho jen čučet v blízkosti bojů, nebo ho dát přímo do armády s ostatními divizemi a tím pádem ho aktivně posílat do bitvy? (nevím jak přesně funguje)

Uživatelský avatar
Atlantis
18. Plukovník
18. Plukovník
Příspěvky: 4705
Registrován: 08 říj 2006, 12:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atlantis » 05 pro 2007, 16:49

ad2) HQ se vyplatí mít za frontou a to tak, aby sousedilo s co nejvíce frontovými provinciemi. Zlepšuje v nich totiž zásobování a ještě i jinak je ovlivňuje.
Oklamat, zmást, překvapit
("Stonewall" Jackson)

Uživatelský avatar
Hamster
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 01 pro 2007, 16:11

Příspěvek od Hamster » 05 pro 2007, 17:12

atlantis: A ty bonusy do okolních provincií se počítají podle útočníka, nebo podle obránce? (tím myslím jestli musí HQ při útoku sousedit s provincií na kterou útočim, nebo stačí sousedství s provincií ze které se útočí, tedy 2 provincie od té cílové)

Uživatelský avatar
Atlantis
18. Plukovník
18. Plukovník
Příspěvky: 4705
Registrován: 08 říj 2006, 12:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atlantis » 05 pro 2007, 17:23

Zásobování (a bonusy pro jednotky) jdou do sousedních provincií. Tzn. budeš mít bonusy při útoku z dané provincie do jiné, se kterou již HQ nesousedí. Ale ve chvíli, kdy vyhraješ a dojdeš do dané provincie a bude na Tebe podniknut protiútok...
Oklamat, zmást, překvapit
("Stonewall" Jackson)

Uživatelský avatar
Hamster
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 01 pro 2007, 16:11

Příspěvek od Hamster » 05 pro 2007, 17:56

Ok, dík moc.

Ty torpéda někdo ví?

Uživatelský avatar
hadour
Štábní praporčík
Štábní praporčík
Příspěvky: 733
Registrován: 17 črc 2006, 13:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hadour » 05 pro 2007, 18:05

Hamster píše:Ok, dík moc.

Ty torpéda někdo ví?
Nevim, a taky by me to zajimalo :).

Uživatelský avatar
William (Wildcat) Blake
Praporčík
Praporčík
Příspěvky: 505
Registrován: 11 dub 2006, 15:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od William (Wildcat) Blake » 05 pro 2007, 18:39

Hamster píše:Ok, dík moc.

Ty torpéda někdo ví?
měly by zvyšovat efektivitu proti konvojům
Obrázek

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8938
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Příspěvek od Vals » 05 pro 2007, 18:39

Mělo to něco společného s konvoy raidingem... trochu nepochopitelně

Uživatelský avatar
Hamster
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 01 pro 2007, 16:11

Příspěvek od Hamster » 05 pro 2007, 18:49

dík.

Uživatelský avatar
Gen.Erwin Rommel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1576
Registrován: 07 úno 2006, 21:52
Bydliště: Hradec Kralové a Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gen.Erwin Rommel » 06 pro 2007, 10:53

A hlavne at ti ty HQ nezesijou letadla vzdycky protiletadlova brigadicka :wink:

Uživatelský avatar
Hamster
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 01 pro 2007, 16:11

Příspěvek od Hamster » 06 pro 2007, 12:24

Gen.Erwin Rommel píše:A hlavne at ti ty HQ nezesijou letadla vzdycky protiletadlova brigadicka :wink:
Já v tom mám na ty letadla tak trochu fetiš, takže se vždycky kolem motají nějaké stíhačky. :D (jinak všechny moje HQ mají ingeneery. Nějak mě nenapadlo co lepšího jim dávat)

Uživatelský avatar
jean2005
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1719
Registrován: 25 črc 2007, 10:04
Bydliště: poblíž vísky Pardubic...

Příspěvek od jean2005 » 07 pro 2007, 12:09

Hamster píše:Já v tom mám na ty letadla tak trochu fetiš, takže se vždycky kolem motají nějaké stíhačky. :D (jinak všechny moje HQ mají ingeneery. Nějak mě nenapadlo co lepšího jim dávat)
Jo jo, nebo SP-ART, protiletadlovci zbytečně zpomalují a HQ má i tak obranu ukrutně vysokou. Navíc mám prakticky vždy vzdušnou převahu, tak k čemu PL brigády? Já je nepoužívám vůbec...

Uživatelský avatar
Hamster
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 01 pro 2007, 16:11

Příspěvek od Hamster » 07 pro 2007, 14:13

jean2005: jo, to já taky ne. AI podle mě moc nezvládá naplno využívat potenciál letadel.

Jinak mám další hloupou otázečku: Za japonce ovládám rusko, skandinávii, čínu a další bordel kolem, který se mi nechce vypisovat. K tomu mám ještě šéfíka, který dává bonus na menpower growth a na menpower z cizích provincií. Přesto mám za den jen 0.69 panáků. Je to v pořádku? Zdá se mi to hrozně málo. Může to být případně něčím způsobeno? (dissent mám 0.00)

Thornwald
Poručík
Poručík
Příspěvky: 1026
Registrován: 05 dub 2006, 18:57
Bydliště: Choceň

Příspěvek od Thornwald » 07 pro 2007, 17:06

Hamster píše:jean2005: jo, to já taky ne. AI podle mě moc nezvládá naplno využívat potenciál letadel.

Jinak mám další hloupou otázečku: Za japonce ovládám rusko, skandinávii, čínu a další bordel kolem, který se mi nechce vypisovat. K tomu mám ještě šéfíka, který dává bonus na menpower growth a na menpower z cizích provincií. Přesto mám za den jen 0.69 panáků. Je to v pořádku? Zdá se mi to hrozně málo. Může to být případně něčím způsobeno? (dissent mám 0.00)
já bych řekl že to je celkem reálné. Ze zahraničních provincii získáváš naprosté minimum pracovní síly. Také záleží na jakém jsi politickém systému. Jestli ovládáš celé rusko, nebo jsi vytvořil nějaké loutky a tak...
Pán ze Šternberka
Thornwald=Transportní hrozivě obludný rozměrný ničivý wartburg na anihilaci lidstva a demolici

Uživatelský avatar
Hamster
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 23
Registrován: 01 pro 2007, 16:11

Příspěvek od Hamster » 07 pro 2007, 17:33

Ovládám ho, loutky jsem nevytvářel. Jako systém mám NS. Mně těch 0.69 nejde do hlavy hlavně z toho důvodu, že tuším, že na začátku hry v 1938 jsem měl +/- 1.00... :?

Uživatelský avatar
jean2005
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1719
Registrován: 25 črc 2007, 10:04
Bydliště: poblíž vísky Pardubic...

Příspěvek od jean2005 » 08 pro 2007, 10:10

Hamster píše:Ovládám ho, loutky jsem nevytvářel. Jako systém mám NS. Mně těch 0.69 nejde do hlavy hlavně z toho důvodu, že tuším, že na začátku hry v 1938 jsem měl +/- 1.00... :?
A co nastavení politiky? Nedával jsi to do "Stálé armády"? (nebo jak se to jmenuje, zvyšuje to zkušenost jednotek...)
Taky nastavení Jestřábi/Holubice má na to vliv, a asi i něco dalšího.

Odpovědět

Zpět na „Doomsday - Single Player“