Stíhačky, rakety, vzducholodě a letectvo všech věků.
Moderátoři: Dekl, Vals, Royal
-
warrior
Příspěvek
od warrior » 16 bře 2006, 18:13
***********
Naposledy upravil(a) warrior dne 10 črc 2006, 16:37, celkem upraveno 1 x.
-
RotaBaker
- Svobodník

- Příspěvky: 11
- Registrován: 27 kvě 2006, 18:43
- Bydliště: Voděrady
Příspěvek
od RotaBaker » 30 kvě 2006, 17:35
podle mě je nej britksá stíhačka
-
Ice-T
- Štábní praporčík

- Příspěvky: 665
- Registrován: 29 dub 2006, 07:37
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Ice-T » 30 kvě 2006, 17:41
RotaBaker píše:podle mě je nej britksá stíhačka
Rozhodne je to nejlepsi britska stihacka 2ww !
-
RotaBaker
- Svobodník

- Příspěvky: 11
- Registrován: 27 kvě 2006, 18:43
- Bydliště: Voděrady
Příspěvek
od RotaBaker » 30 kvě 2006, 17:42
ale ani Hawker Hurricane za ním nezůstal pozadu
-
Ice-T
- Štábní praporčík

- Příspěvky: 665
- Registrován: 29 dub 2006, 07:37
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Ice-T » 30 kvě 2006, 17:44
RotaBaker píše:ale ani Hawker Hurricane za ním nezůstal pozadu
Ale byl horsi 8)
-
RotaBaker
- Svobodník

- Příspěvky: 11
- Registrován: 27 kvě 2006, 18:43
- Bydliště: Voděrady
Příspěvek
od RotaBaker » 30 kvě 2006, 17:47
no to byl,ale myslím ,že čeští letci (František Josef a jiní) létali na Hawkerech a měli s ním dobré výsledky
-
warrior
Příspěvek
od warrior » 30 kvě 2006, 17:48
Ice-T píše:
Ale byl horsi 8)
ale ne o moc.podle mě to byla supr stihačka ale chtělo y to více kusů a kdyby byla ihned v roce 1938 tak bitové neměli strach
-
Ice-T
- Štábní praporčík

- Příspěvky: 665
- Registrován: 29 dub 2006, 07:37
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Ice-T » 30 kvě 2006, 17:50
warrior píše:
ale ne o moc.podle mě to byla supr stihačka ale chtělo y to více kusů a kdyby byla ihned v roce 1938 tak bitové neměli strach
To jo ale problem byl v tom ze jich meli malo .
-
warrior
Příspěvek
od warrior » 30 kvě 2006, 17:53
Ice-T píše:
To jo ale problem byl v tom ze jich meli malo .
no právě kdyby se vyráběl už v roce 38 tak by jich bylo dost akorát by se museli sehnat letci,ale těch měli dost.(Př:češi,slováci,poláci,amíci atd....)
-
Vals
- 23. Armádní Generál

- Příspěvky: 8928
- Registrován: 21 led 2006, 21:42
- Bydliště: Nixon's back!
Příspěvek
od Vals » 30 kvě 2006, 18:33
Spitfire? takový letající dráček... to Tempesty byly letadla co za něco stála, spitfiry josu dobrý akorát pro slečinky co koukaj na tvary

-
Hawk
- Rotný

- Příspěvky: 131
- Registrován: 09 dub 2006, 10:11
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hawk » 30 kvě 2006, 18:38
Vals píše:Spitfire? takový letající dráček... to Tempesty byly letadla co za něco stála, spitfiry josu dobrý akorát pro slečinky co koukaj na tvary

Souhlasím, Spitfire jsou hodně přeceňované i když nejhorší úplně nebyly, hlavně protože byly snad nejvíce modernizované...
-
Elvis
- Rotný

- Příspěvky: 103
- Registrován: 06 bře 2006, 23:20
- Bydliště: Krh. Podhradie, SR
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Elvis » 30 kvě 2006, 19:01
Vals píše:Spitfire? takový letající dráček... to Tempesty byly letadla co za něco stála, spitfiry josu dobrý akorát pro slečinky co koukaj na tvary

No neviem, Tempesty boli určite tiež skvelé lietadlá, ale najrozšírenejšou a najznámejšou britskou stíhačkou 2. svetovej vojny je jednoznačne Spitfire.
Navyše Tempesty boli vynikajúce hlavne v nižších a stredných výškach, vyššie už boli posledné verzie Spitfireov asi výkonnejšie.
Nie je hanba prehrať so silnejším súperom, ale hanba je byť porazený protivníkom, ktorého si podcenil.
staré japonské príslovie
-
LukaSb
- Štábní rotmistr

- Příspěvky: 328
- Registrován: 17 úno 2006, 16:27
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od LukaSb » 30 kvě 2006, 19:03
Slyšel jsem, že Spitfiry neměly přímé vstřikování, takže pokud letěli střemhlavě, tak jim chcípnul motor. Je to pravda?
-
Elvis
- Rotný

- Příspěvky: 103
- Registrován: 06 bře 2006, 23:20
- Bydliště: Krh. Podhradie, SR
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Elvis » 30 kvě 2006, 19:05
LukoSS píše:Slyšel jsem, že Spitfiry neměly přímé vstřikování, takže pokud letěli střemhlavě, tak jim chcípnul motor. Je to pravda?
Áno, prvé verzie motorov Rolls Royce Merlin nemali na rozdiel od Bf 109-tok priame vstrekovanie paliva, ale iba karburátor, takže mali oproti nemcom nevýhodu.
Nie je hanba prehrať so silnejším súperom, ale hanba je byť porazený protivníkom, ktorého si podcenil.
staré japonské príslovie
-
warrior
Příspěvek
od warrior » 30 kvě 2006, 19:24
Elvis píše:
Áno, prvé verzie motorov Rolls Royce Merlin nemali na rozdiel od Bf 109-tok priame vstrekovanie paliva, ale iba karburátor, takže mali oproti nemcom nevýhodu.
ale v zatáčkách byli lepší než BF109
-
NailNail
- Svobodník

- Příspěvky: 17
- Registrován: 24 dub 2006, 19:39
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od NailNail » 30 kvě 2006, 20:02
Záleží na tom, kdy chcete letadla porovnávat. Na konci války byl v malých a středních výškách lepší Tempest. S přibývající výškou jeho motor jaksi strácel dech a nahrazoval jej Spitfire se svými výškovými variantami a s motorem Grifon (standardně byl montován motor Rolls Royce ).
Na začátku války byl akorát Spitfire a Hurricane. Ten byl horší, ale zase ho bylo více k dispozici. A na konci války Tempestů taky nebylo moc. Zase bylo více Spitfirů.
