Jajjun.com

Diskusní fórum věnováno historii, hrám od Paradoxu a mnoha dalším zajímavostem.
Právě je 23 dub 2018, 01:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 18 bře 2018, 20:34 
Četař
Četař

Registrován: 25 pro 2016, 19:11
Příspěvky: 58
A je tu další šílenost. Zabírám 1/3 galaxie a sousedím se dvěma říšemi. Tyto dvě říše nejsou spojenci, nemají žádné dohody, dokonce mají i navzájem uzavřené hranice. Přesto mi tyto dvě říše vyhlásí společně válku. Ne každá za sebe, ale jako koalice. Jak je to tohle zase možné?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 19 bře 2018, 11:37 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 15 čer 2017, 20:41
Příspěvky: 24
Protože Nepřítel mého nepřítele je můj přítel. Jsi pro ně větší hrozba. Kdyby šli po sobě, tak je jim jasný, že toho využiješ a když budou oslabeni vytáhneš proti nim :) Takže se nejdříve vypořádají s tebou, a pak mezi sebou :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 19 bře 2018, 16:16 
Četař
Četař

Registrován: 25 pro 2016, 19:11
Příspěvky: 58
ath píše:
Protože Nepřítel mého nepřítele je můj přítel. Jsi pro ně větší hrozba. Kdyby šli po sobě, tak je jim jasný, že toho využiješ a když budou oslabeni vytáhneš proti nim :) Takže se nejdříve vypořádají s tebou, a pak mezi sebou :)


Oni spolu ani nesousedí. Jsou na opačných koncích galaxie. Chápal bych, kdyby se spojili, pak bych s tím počítal nebo kdyby mi každý vyhlásil válku sám za sebe, ale ve stejný čas, leč společně? to nedává moc smysl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 19 bře 2018, 18:14 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 15 čer 2017, 20:41
Příspěvky: 24
Ale AI takto nepřemýšlí. Podle čísel jsi větší hrozba tak se spojí a zautočí :D Ber tu hru tak, že hraješ 1vs10.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 19 bře 2018, 19:44 
Četař
Četař

Registrován: 25 pro 2016, 19:11
Příspěvky: 58
ath píše:
Ale AI takto nepřemýšlí. Podle čísel jsi větší hrozba tak se spojí a zautočí :D Ber tu hru tak, že hraješ 1vs10.


No právě a to je ten průser. Kdyby aspoň zaútočili každý sám za sebe, ale ne jako federace.

Pak jsem se setkal s další zajímavostí. Kouknu na říši, na kterou chci zaútočit: Síla nic moc. Co vidím, tak dvě flotily o síle 38k a 44K. Já celkem 210K. Vyhlásím válku a najednou jejich síla skočila na rovnocennou a z těch dvou flotil se stalo 2x 80K. Když jsem se s nimi střetl, tak to zase kleslo na 38 a 44K.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 19 bře 2018, 21:01 
Četař
Četař

Registrován: 25 pro 2016, 19:11
Příspěvky: 58
A ještě něco:

V prostoru, kam moje říše expandovala nebyl žádný portál. Když jsem se poprvé setkal s portálem, tak to bylo po zabrání nepřátelského systému. jenže, když zaberete nepřátelský systém, tak je bohužel už prozkoumaný. Já tak nemohu portály ani používat, ani stavět. Když skrz něj chci poslat loď, tak mi to píše hlášku: "Portál: nikdy jsme se s tím nesetkali." Vím, že musím nejdříve udělat výzkum, ale ten stále nepřichází. Už zkoumám ty technologie, co jdou pořád dokola. Nebo je třeba nejdříve vyzkoumat červí díru? Ty mám totiž vypnuté.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 21 bře 2018, 00:08 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 07 bře 2018, 15:59
Příspěvky: 8
Pěkně zdravím. Rád by jsem se optal, jak zamezit AI nepříteli, aby mě utíkal z bitvy.
Vběhne mě do systému, podaří se mě jej zachytit vlastní flotilou. Párkrát se vystřelí a nepřítel zmizne. On přijde o pár lodí ne-li žádné a já o 4-5 a takhle probíhá celá bitva.
Federální flotilu jsem takhle ničil na 8x a pořád mě sní otravoval a odváděl od válečných cílů.
Existuje na to nějaký mod? nebo vlastní modiffikace lodí?.

Dnes jsem se s jednou a tou samou nepřátelskou flotilou setkal na druhém konci galaxie už 5x (89 000bodů). Nepřítel přišel o 5 korvet a 2 křižníky. a já o 8 křižníků, 12 korvet, 18 torpedoborců (6x140-150 000 bodů)
(nechlubím se, nejní čím, jen aby bylo jasné o jak velké flotily jde)

Napáchá škody a zmizí a nevím jak mu v tom zabránit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 21 bře 2018, 17:42 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 04 bře 2018, 18:07
Příspěvky: 18
tomu nezabráníš, existuje aura pro tu největší třídu lodě co myslím snižuje šanci na únik nepřátelské lodě. Jinak jestli přicházíš o takové množství lodí - mám radu - nejvíc se mi osvědčilo v pozdějších fázích hry mít nejmenší loď křižník.
Také je dobré mít 2 typy battleship - jednu na blízko s hodně S a M slotama (případně hangáry a protistřelová obrana) a druhou na dálku s max dostřelem a dmg - o takové lodě málokdy přijdeš - většinou provedou úspěšný únik - v pozdějších fázích hry každopádně stavím jen battleship - nemá smysl zaobírat se tím malým potěrem co akorát otravuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 21 bře 2018, 20:17 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 07 bře 2018, 15:59
Příspěvky: 8
Jsem právě z jiných her zvyklí nepodceňovat menší a hbytější jednotky, aby chránily ty velké a případně udrželi bitevní linii dál od dalekonosných jednotek.
Jinako mám 3 druhy bitevních (letadlové, proti štítům a proti pancéřování) a 2 druhy křižníků (raketové a dělové)

Ofotil jsem dnes pro představu jednu bitvu, kde jsem v systému chytil 2 nepřátelské flotily o velikosti 89 a 85 000 bodů.)

a taková je bilance.
http://tomiket.rajce.idnes.cz/Stellaris/

(asi předělám korvety z raketových na stíhací. než doletí k nepříteli, tak je po bitvě a co hůř s vlastními raketami v zádech.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 21 bře 2018, 23:33 
Desátník
Desátník

Registrován: 08 pro 2016, 16:07
Příspěvky: 40
lol rok 2887.. :shock: Já asi nikdy nepřekročil rok 2500, buď vyhraju nebo mě ta hra přestane bavit, hlavně proto, že v pozdějších fázích je ta hra tak zpomalena..

Já stavím taky jen bitevní lodě, dopředu dam ten X slot a ten plivač plazmy, doprostřed hangáry a protiletadlové kanony a dozadu 1 velký (L) kanon, obranu dám jen hyperštíty co se vejde, a je z toho neporazitelná loď B)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 22 bře 2018, 08:31 
Rotný
Rotný

Registrován: 30 říj 2011, 15:59
Příspěvky: 125
Moor píše:
A je tu další šílenost. Zabírám 1/3 galaxie a sousedím se dvěma říšemi. Tyto dvě říše nejsou spojenci, nemají žádné dohody, dokonce mají i navzájem uzavřené hranice. Přesto mi tyto dvě říše vyhlásí společně válku. Ne každá za sebe, ale jako koalice. Jak je to tohle zase možné?


Ve Stellaris máš možnost do války přizvat i říše, se kterými nemáš žádnou smlouvu. Není to šílenost, ale naopak je to vysoce logické - proč by s tebou dvě slabší říše válčily separátně a riskovaly jasnou porážku, když se mohou spojit a vzít tě ze dvou stran?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 22 bře 2018, 21:00 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 07 bře 2018, 15:59
Příspěvky: 8
Peko píše:
lol rok 2887.. :shock: Já asi nikdy nepřekročil rok 2500, buď vyhraju nebo mě ta hra přestane bavit, hlavně proto, že v pozdějších fázích je ta hra tak zpomalena..

Já stavím taky jen bitevní lodě, dopředu dam ten X slot a ten plivač plazmy, doprostřed hangáry a protiletadlové kanony a dozadu 1 velký (L) kanon, obranu dám jen hyperštíty co se vejde, a je z toho neporazitelná loď B)



Mapa je už vyhraná někdy od roku 2400 (federální-na počet planet) ale tak je tam pořád co objevovat :-D a v roce 3000 by měli povstat prastaré civilizace. Tak jsem zvědavý, jak si poradí s tou federální flotilou o velikosti 1,9mil. bodů. :-D

Nicméně dal jsem na vaše rady a poslal korvety a torpédoborce do výslužby a nahradil je bitevními. (v současné bitvě jsem přišel o 7 křížníků, takže je to přehlednější a nemusím alespoň tolik hlídat co kde a kolik toho bylo zničeno. Na titánech jsem nahradil modul aury za protiúnikový, sic nemám pocit, že by to nějak viditelně pomohlo. Nicméně za tu konfiguraci flotily (orientované na velké) Vám převelice děkuji ;)

(plazmové moc ne-li vůbec nepoužívám, spíš railguny a k nim podporu zaměřování. štíty a brnění nechávám na automatice, ta to dává na přeskáčku. štíty, zbroj, štíty. Za štíty antihmotové, jsou o něco lepší než PSI štíty, což mě trocha mrzí. čekal jsem že budou lepší.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 23 bře 2018, 14:37 
Desátník
Desátník

Registrován: 08 pro 2016, 16:07
Příspěvky: 40
Zdar, jak je ta nová výhoda vzestupu Tajemná technika, tak přidává jen to +2 k dohledu nebo i nějaké nové technologie?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 23 bře 2018, 19:59 
Četař
Četař

Registrován: 25 pro 2016, 19:11
Příspěvky: 58
destanov píše:

Ve Stellaris máš možnost do války přizvat i říše, se kterými nemáš žádnou smlouvu. Není to šílenost, ale naopak je to vysoce logické - proč by s tebou dvě slabší říše válčily separátně a riskovaly jasnou porážku, když se mohou spojit a vzít tě ze dvou stran?



To se pak nedá vyhrát. když jsem silnější, než soused, spojí se proti mě dva, když jsem silnější, než dvě říše dohromady, spojí se proti mě 3 atd... Nemohu bojovat proti celé galaxii současně. Zrovna teď jsem v situaci, že všichni 3 moji sousedi mají obrannou smlouvu, takže když zaútočím na jednoho, jsem ve válce se všemi. Každého zvlášť porazím bez problémů, ale dohromady to nedám. A i kdyby se mi povedlo zastihnout každého zvlášť a zničit jim flotily, tak než stihnu sebrat zpět všechny systémy, které mi zatím sebrali, tak válku ukončí válečné vyčerpání. Válečné vyčerpání mě neskutečně sere. Když už jsem konečně vítěz, tak nepřítele nemohu dorazit, případně si urvat kus kořisti. Ano, lze namítnout, že bych aspoň s jedním ze sousedů měl udržovat přátelské vztahy, ale hraji za roboty, kteří nemohou dělat politiku s organiky. Jako chápu, že nemohu dělat politiku, ale aby všichni měli automaticky -1000 názor je na dvě věci.

Další věc, která mě zaráží je, že v galaxii mám 10 dalších říší a všechny jsou kamarádi. Čekám, kdy se ti moji sousedé dostanou s někým do války, abych měl aspoň nějakou šanci. Prostě aby galaxie byla nějaký dynamičtější. Už 100 let je celá galaxie zastavěná a všichni jen čekají.

PS: snažil jsem se jednoho ze sousedů vyprovokovat urážkami k útoku na mě, ale zaútočí vždy všichni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 23 bře 2018, 20:05 
Četař
Četař

Registrován: 25 pro 2016, 19:11
Příspěvky: 58
Pak jsem tu vznášel dotaz ohledně portálů, na který jsem našel odpověď. K vyzkoumání technologie portálu není třeba mít vyzkoumanou technologii červí díry a naopak. Nicméně, abyste mohli zkoumat tyto technologie, tak je nutné prozkoumat soustavu, kde je portál nebo červí díra. Nestačí jen takovou soustavu vlastnit. Takže pokud se k portálu či červí díře nedostanete dříve, než vás sousedé obklíčí, tak máte smůlu a nebudete je moci ve hře používat. Což je dost na pytel. Osobně bych byl pro, aby šly prozkoumat i dobyté soustavy, třebas jen kvůli anomáliím. Často se mi stává, že nemohu dokončit úkoly předchůdců, protože už není co prozkoumávat, ale stále jsem nenašel všechno.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 23 bře 2018, 20:24 
Desátník
Desátník

Registrován: 08 pro 2016, 16:07
Příspěvky: 40
Ono to časem hází i do již prozkoumaných systémů nějaké anomálie ohledně těch předchůdců..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 23 bře 2018, 22:13 
Četař
Četař

Registrován: 25 pro 2016, 19:11
Příspěvky: 58
Pak se mi několikrát stalo, že nepřátelská flotila skočila o několik systémů (nevyužívá ani červí díry, ani portály) Skočí třeba o 5 systémů, aniž by musel prolétat. někdy i na mé území, aniž by prošel jinými mými systémy. Třeba na obrázku se nepřátelská flotila z ničeho nic objeví v systému Dahberg. Jak se tam sakra mohl dostat?

http://imgWorld.cz/MVBuYkiFLy.png


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 23 bře 2018, 22:41 
Desátník
Desátník

Registrován: 08 pro 2016, 16:07
Příspěvky: 40
Jde vyzkoumat technologii skokový pohon a jednou za půl roku můžeš skočit do systému co máš v dosahu. Nevýhoda je ta, že když se ti nabíjí ten skokový pohoň, tak máš myslím o 20% menší dmg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 23 bře 2018, 23:25 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 07 bře 2018, 15:59
Příspěvky: 8
Jop jedná se o skokový pohon. Je tam ovšem postih 50% na 120 dní, než se opět dobije.

Pro příklad.
http://tomiket.rajce.idnes.cz/Stellaris ... 2245_1.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Poradna
PříspěvekNapsal: 02 dub 2018, 23:11 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 07 bře 2018, 15:59
Příspěvky: 8
Zdravím.

Dokázal by jste mě někdo vysvětlit, jak k tomuto mohlo dojít?
http://tomiket.rajce.idnes.cz/Stellaris_III/

Je to bývalá hraniční pevnost. Při přístavbě iontového děla bylo vše ještě standartní (cca 50 let zpět). Poté jsem jí dlouho nesledoval a po rozšíření hranic, kdy jsem uvažoval nad její přestavbou jsem si všiml tohoto. A vůbec nevím, jak se to k ní dostalo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron

Webhosting Český hosting

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group Color scheme by ColorizeIt!
Český překlad – phpBB.cz