Nové patche a DLC

Zde máte možnost diskutovat o Hearts of Iron 4 v Single Playeru. Pokud hledáte informace k módům, multiplayeru či si chcete přečíst některý z reportů pokračujte do vnořených subfór.

Moderátoři: Vals, gameart

Odpovědět
davidjaho
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 156
Registrován: 31 kvě 2014, 18:05

Nové patche a DLC

Příspěvek od davidjaho »

A je to tady: https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... d.1017132/
Rýžujeme rýžujeme seč nám síly stačí.
Josif
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 312
Registrován: 03 čer 2015, 20:16
Bydliště: Moskva Rudé náměstí Kreml

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od Josif »

Paráda. :pitka: :clapping: :) Už aby to hoši hodili na uložto. :) Chci si zahrát. :D
Tento podpis byl smazán, protože porušoval pravidla tohoto fóra. Neprodleně nahlaste autora tohoto podpisu administrátorovi.
tovlasek
Podpraporčík
Podpraporčík
Příspěvky: 398
Registrován: 15 dub 2012, 09:21
Bydliště: Praha

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od tovlasek »

Docela mě překvapuje, že tam není Finsko, vzhledem k tomu, že ten trailer tvrdí, že je to pro státy ohrožené Říší a Svazem a v tomto ohledu je Finsko velmi důležité - nebo ne vlastně mě to ani nepřekvapuje :) . Taky se mi velmi líbí, že když začali vydávat Dev diary na tento nový patch a ještě neoznámené DLC tak tvrdili, že se bude to bude hlavně zaměřovat na státy Osy... aha no, navíc řekli, že viděli relativní zklamání po TFV takže by to DLC mělo být rozsáhlejší a ono mi přijde teda ještě menší než TFV, ale zase já TFV nevlastím, každopádně katastrofa.
Druhá věc, kterou si opravdu musím postěžovat je prostě ten fakt, že oni vytvoří pokračování série HoI a vymyslí do něj novou mechaniku tedy National Focuses, tuto novou mechaniku přidají pouze hlavním mocnostem (nemluvě tedy o tom, že Čína tuto mechaniku nemá :whip: ) nemluvě také o tom, že některé státy ji nemají dostatečně propracovanou viz Británie a SSSR například, a ostatním státům ji budou přidávat pomocí těchto DLC. To je absurdní, nemůže postavit hru na nové mechanice, kterou implementujete jenom tak napůl a místo toho, abyste tento nejzákladnější prvek tedy National Focuses, které mají být tím "tahákem" a hlavní mechanikou hry, rozvíjeli tak ho prostě budete zpoplatňovat a absolutně ignorovat módy, které jsou zadarmo a některé už i teď nabízejí větší možnosti hraní než samotná hra. Pardon, zřejmě asi můžete :roll: Omlouvám se, ale musel jsem se vyventilovat :D HoI IV by mohla být tak dobrá a zábavná hra, ale zatím předvádí úplný opak, co se týče jejího budoucího směřování :frusty:
"La mort n'est rien, mais vivre vaincu et sans gloire, c'est mourir tous les jours"-Napoleon Bonaparte.
davidjaho
Rotmistr
Rotmistr
Příspěvky: 156
Registrován: 31 kvě 2014, 18:05

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od davidjaho »

tovlasek píše:Docela mě překvapuje, že tam není Finsko, vzhledem k tomu, že ten trailer tvrdí, že je to pro státy ohrožené Říší a Svazem a v tomto ohledu je Finsko velmi důležité - nebo ne vlastně mě to ani nepřekvapuje :) . Taky se mi velmi líbí, že když začali vydávat Dev diary na tento nový patch a ještě neoznámené DLC tak tvrdili, že se bude to bude hlavně zaměřovat na státy Osy... aha no, navíc řekli, že viděli relativní zklamání po TFV takže by to DLC mělo být rozsáhlejší a ono mi přijde teda ještě menší než TFV, ale zase já TFV nevlastím, každopádně katastrofa.
Druhá věc, kterou si opravdu musím postěžovat je prostě ten fakt, že oni vytvoří pokračování série HoI a vymyslí do něj novou mechaniku tedy National Focuses, tuto novou mechaniku přidají pouze hlavním mocnostem (nemluvě tedy o tom, že Čína tuto mechaniku nemá :whip: ) nemluvě také o tom, že některé státy ji nemají dostatečně propracovanou viz Británie a SSSR například, a ostatním státům ji budou přidávat pomocí těchto DLC. To je absurdní, nemůže postavit hru na nové mechanice, kterou implementujete jenom tak napůl a místo toho, abyste tento nejzákladnější prvek tedy National Focuses, které mají být tím "tahákem" a hlavní mechanikou hry, rozvíjeli tak ho prostě budete zpoplatňovat a absolutně ignorovat módy, které jsou zadarmo a některé už i teď nabízejí větší možnosti hraní než samotná hra. Pardon, zřejmě asi můžete :roll: Omlouvám se, ale musel jsem se vyventilovat :D HoI IV by mohla být tak dobrá a zábavná hra, ale zatím předvádí úplný opak, co se týče jejího budoucího směřování :frusty:
Líp bych to snad ani neshrnul. Ta poznámka o modech je více než trefná. Třeba takový Kaisereich už má dvakrát víc fokusů než základní hra se všemi DLC. To samé platí i pro The Great War, u kterého se navíc autoři zavázali, že vždy bude zadarmo a lidi bez DLC nebudou nijak omezeni.
tovlasek
Podpraporčík
Podpraporčík
Příspěvky: 398
Registrován: 15 dub 2012, 09:21
Bydliště: Praha

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od tovlasek »

davidjaho píše: Líp bych to snad ani neshrnul. Ta poznámka o modech je více než trefná. Třeba takový Kaisereich už má dvakrát víc fokusů než základní hra se všemi DLC. To samé platí i pro The Great War, u kterého se navíc autoři zavázali, že vždy bude zadarmo a lidi bez DLC nebudou nijak omezeni.
Právě na Kaisereich jsem při psaní té části myslel, je to brilantní mód, který se neustále rozvíjí a jenom ten fakt, že je stále v alpha verzi, která už teď nabízí prostě mnohonásobně nebál bych se říci stonásobně rozvinutější Focusy, eventy, hratelnost a celkovou propracovanost než HoI samostatně je zároveň super pro Kaisereich, zároveň velmi smutné pro HoI.
"La mort n'est rien, mais vivre vaincu et sans gloire, c'est mourir tous les jours"-Napoleon Bonaparte.
Hal
Četař
Četař
Příspěvky: 70
Registrován: 14 čer 2017, 20:13

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od Hal »

Nove DLC je jasna smrt pro Ceskoslovensko, pokud se teda nepridate k Hitlerovy. Vystacit se jen se 3 sloty pro vyzkum nejde, dalsi ziskate, pokud chcete zuskat demokraticti az kdyz je world tension 10 %, dalsi slot je schovany az za 11 focusama u vojenskeho vyzkumu. Taky je parada za zacinat manpowerem 184 lidi.
Zadrak
Desátník
Desátník
Příspěvky: 36
Registrován: 19 lis 2012, 12:39

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od Zadrak »

Tak já to včera rozjel za Maďarsko a to cestou obnovy monarchie... takže teď tam mám Ottu von Habsburga jako panovníka, Rakousko se připojilo na základě referenda a Československo se také dobrovolně stalo součástí R-U monarchie... když náckové měli požadavky na Sudety tak jsem je odmítl a na 60 divizí které jsem v tu chvíli na jejich hranicích měl si netroufli, takže teď napadli Poláky a já jsem v klidu a buduji armádu, abych na ně potom vlílt... :D
Zadrak
Desátník
Desátník
Příspěvky: 36
Registrován: 19 lis 2012, 12:39

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od Zadrak »

Hal píše:Nove DLC je jasna smrt pro Ceskoslovensko, pokud se teda nepridate k Hitlerovy. Vystacit se jen se 3 sloty pro vyzkum nejde, dalsi ziskate, pokud chcete zuskat demokraticti az kdyz je world tension 10 %, dalsi slot je schovany az za 11 focusama u vojenskeho vyzkumu. Taky je parada za zacinat manpowerem 184 lidi.
Tak kvůli tobě jsem to rozjel za ČSR, je rok 41 a stále existuji (bez ztráty "květiny" - jediného kousku území), hlavní problém není počet slotů výzkumu, ale totální nedostatek lidské síly (vojáků), takže hned od začátku jedu na vylepšování opevnění přes focus tree - každá úroveň jednak zvedne počet opevnění, ale také zvyšuje počet vojáků o cca 50k, takže na tom se dá získat cca 150k vojáků (tedy tak patnáct divizí). Mnichov sice přišel dříve než ve skutečnosti, ale i tak jsem v tu chvíli měl na Německé hranici připravených 51 pěších divizí (resp. pěších a horských), na letištích čekalo 300 stíhaček a dalších 300 bylo ve skladu...
Takto vybudovaná armáda dokáže odolávat Německé armádě (hraji ironmana). Navíc na Mnichov zareagovali Angláni jinak než ve skutečnosti takže mě přizvali ke spojencům a vyhlásili válku Německu, spojili se s Rumunskem přes které mi do ČSR už dodali přibližně 15 divizí a cca 700 letadel.
Němci se nejsou schopni přes pevnostní linii dostat a jejich ztráty narůstají geometrickou řadou (zatím přišli o cca 0,5 milionu mužů a mé ztráty jsou 12k vojáků) takže dříve nebo později dojdou Němcům vojáci a já budu moci přejít do protiútoku...
Takže nové DLC rozhodně není jasná smrt pro Československo... :tssa:
Hal
Četař
Četař
Příspěvky: 70
Registrován: 14 čer 2017, 20:13

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od Hal »

No pri dalsim pokusu Nemecko skoncilo v roce 39. Madarsko vytvorilo koalici s Italama a zarucilo Rakousko. Rakousko odmitlo Anschlus a Hitler mu vyhlasil valku, Madari a Italove okamzite poslali do Rakouska divize. Pak nasledoval Mnichov, mne podoporili jak Anglicani tak Francouzi, druhy den po vyhlaseni valky se pridali ke spojencum Polaci.
Hitler poslal skoro vsechno dolu do Rakouska proti Madarum s Italama. Vyuzil jsem situaci a vyrazil na Berlin a Frankfurt, kryti poskytovaly anglicke stihacky. Jedine nepotesila Jugoslavie pridali se k Nemcum. Cely spodek Nemecka obsadili Italove s Madarama, Francouzi obsadili Frankfurt, Britove pristali v Hamburku a jsem obsadily zbytek. Ted ale probiha valka s Rusakama o Polsko.
MONT10
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Příspěvky: 216
Registrován: 13 říj 2011, 10:06

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od MONT10 »

Koukám,že už dlouho nebyl žádný patch a ani oznámeno nové DLC :-D
Hal
Četař
Četař
Příspěvky: 70
Registrován: 14 čer 2017, 20:13

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od Hal »

Tym delajajici na na HOI 4 mel dovolenou a dalsi developers diary bude az ve stredu.

Edit: takze rovnou vysel beta patch 1.4.2

######################################
########### Hotfix 1.4.2 "Oak" ###########
######################################

##################################
# AI
##################################
- Added AI strategy to avoid some naval strategic regions
- AI now realises that puppets will also join the war when their overlord does ( fixes situation where China does not put any troops on their border with Japan's puppets )
- AI should now prefer even shorter naval routes when picking what ports to navally transfer between
- Nations with low manpower are now less likely to burn pp on relation boosting as they need it for laws
- AI should be less likely to waste PP on guarantees when low on manpower and at war
- Removed AI weight modifier is_in_faction from JAP axis leaning focus
- Tweaked ai weights for carrier plane research. AI will now always research the most modern carrier version available and not research any carrier planes if they don't have carriers, the US and Japan will also be more eager to research carrier planes and particularly so when at war with each other
- Tweaked AT gun research to take enemy armor values into account (AI will be more willing to research AT upgrades if facing an enemy with high armor divisions)
- AI will no longer research basic heavy tanks if it can already research improved heavy tanks
- Removed AI weight modifier is_in_faction from JAP axis leaning focus
- Tweaked ai weights for carrier plane research. AI will now always research the most modern carrier version available and not research any carrier planes if they don't have carriers, the US and Japan will also be more eager to research carrier planes and particularly so when at war with each other
- Tweaked AT gun research to take enemy armor values into account (AI will be more willing to research AT upgrades if facing an enemy with high armor divisions)
- AI will no longer research basic heavy tanks if it can already research improved heavy tanks
- AI now clears the trades that are not being fulfilled due to having no access to trade country
- Italy should now be more careful about transports across the Med
- Enemies of UK will now be wary of transporting through the english channel

##################################
# Modding
##################################
- Can now use "relation" as target for pp_spend_priority ai strategy
- Can now use "guarantee" as target for pp_spend_priority ai strategy

##################################
# Database
##################################
- Added flavor names for German named fighter squadrons
- Added namelist for FAA squadrons in the 800-list
- Added a number of shipnames to the German roster (thanks davewolf!)
- Added Night Witches to the Soviet “Women in Aviation” focus
- Added German historic airwing names after player feedback
- New icons for Italian small arms and truck
- New icons for French infantry weapons (prime condition, only dropped once)
- Added a flavor name for a Yugoslavian light cruiser class
- New leader portraits for Yemen, Haiti, Malaysia, Luxembourg, Indonesia/Dutch East Indies, El Salvador, Buthan, Cuba, Panama, Dominican Republic, Netherlands (alternative)
- Commonwealth leaders now fallback on British portraits if TfV is not activated

##################################
# Audio
##################################
- Adjusted volume on some of the airplane sound effects

##################################
# Balance
##################################
- First level Radar now have a much longer range to make initial investment more attractive
- Expanded bypass criteria for puppet Bulgaria focus to allow focus to bypass if Romania holds all of Bulgaria in a war
- Albania should now not fold to Italian pressure if in a faction with Yugoslavia
- Added bypass to anschluss if AUS is a puppet
- Turkey will now only join the Axis through the German focus if they are fascist.
- Anschluss event now takes guarantees into account
- Lowered upgrade bonus to self propelled AA variants air attack from 30% per level to 15%
- Changed Demand Sudetenland focus to fire fallback event if England is a subject
- Changed South Tyrol to be a core of Austria
- Nerfed CZE fascism gain through focus by 50%
- Reduced starting fascism in CZE to 5% (down from 25%)
- Fixed wrong tech bonus in a Romanian focus
- A country that initiates coup on an another country gets a bonus while inviting revolting country to its faction

##################################
# Bugfix
##################################
- Fixed an issue where frontlines could sometimes dissapear
- It is now ok to transfer resources from your territories through subjects at war time
- Fixed issue where declaring war on a puppet could pull the puppet into an existing war on the wrong side of the war
- Subjects are now added to a faction if their master is
- Convoys used for naval transfers are no longer locked in a state of being permanently "in use" when saving/loading while navally transferring
- Fixed issue where merged wars made it impossible to surrender because you were not marked as war leader
- License production description now updates properly
- Fixed bug where division size affected how much attrition they took and how their supply status was affected by being out of supply
- Fixed a bug where volunteers could appear in an impassible area
- Fix for incorrect use of has_government = fascist/communist instead of fascism/communism
- Fixed a horrific bordergore issue in Romanian "Split CZE" focus
- Ensured that split CZE event chain did not result in CZE units sitting around after their country got annexed
- Doing the Indian focus "Battaglione Azad Hindoustan" should now fire the proper event for Italy rather than give them the option to collect money for the RAF
- Cheating on the Austria-Hungary Referendum and going with the annexation should no longer report that Hitler was assassinated. (the proper news event should fire instead)
- France now joins the Czech entente if they decide to support the Czechs and Czechs have their own faction
- Fixed a wrong tag in URG loc string
- Fixed Italy Befriend Bulgaria strategy not requiring Bulgaria to exist
- Reenabled Vichy France cosmetic tag in a cynical move to squeeze out a tiny bit of profit
- Fixed an event firing several times for Romania
- Fixed an issue with continuous naval/air production idea not being localised
- Fixed a situation that could cause an infinite loop of naval transports
- Made game several times less fun ( Fixed an exploit with nukes persisting after loading or starting new game )

##################################
# Stability
##################################
- Fixed a division by zero CTD in airmissions when aircraft are fighting missiles
- Fixed various rare CTDs
MONT10
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Příspěvky: 216
Registrován: 13 říj 2011, 10:06

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od MONT10 »

Hrál sním už někdo jestli je to alespon o trochu lepší zážitek ze hry ? Mám na mysli zda už aičko alespon vyrábí dobře divize
Generál Lee
Četař
Četař
Příspěvky: 51
Registrován: 07 zář 2011, 12:56

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od Generál Lee »

MONT10 píše:Hrál sním už někdo jestli je to alespon o trochu lepší zážitek ze hry ? Mám na mysli zda už aičko alespon vyrábí dobře divize
Žádnou výraznou změnu jsem nezaznamenal. Řekl bych, že je to stále stejné.
Nechť má Bůh slitování s mými nepřáteli, neboť já je mít nebudu..
George Smith Patton

„Věřte mi, Langu, prvních dvacet čtyři hodin invaze je rozhodujících. Pro Spojence i pro Německo to bude ten nejdelší den.“ ( Rommel k pobočníkovi, květen 1944)
MONT10
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Příspěvky: 216
Registrován: 13 říj 2011, 10:06

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od MONT10 »

Tak to budu ještě nadále čekat až se konečně něco změní...
gameart
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 255
Registrován: 12 zář 2008, 23:55

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od gameart »

vyšlo v tom novém dlc to že můžu představovat staré tanky na nové? ještě pořád nejdou rozpustit zastaralé letky?
Hal
Četař
Četař
Příspěvky: 70
Registrován: 14 čer 2017, 20:13

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od Hal »

Muzes stare tanky predelat na TD, Anti-Air a SP-ART o jeden stupen nahoru tj Medium I na Medium II TD nebo SP-ART. Pokud myslis automaticky rozpustit letky tak tam zatim neni.
MONT10
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Příspěvky: 216
Registrován: 13 říj 2011, 10:06

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od MONT10 »

Mě osobně připadá, že se ta hra nikam neposunuje. Je to pořád stejné. Na to kolik již vyšlo patchu a DLC bych čekal nákou výraznou změnu k lepšímu. Hlavně AI vedení války je dost pokulhávající. At už jde o její výrobu a samotné vedení války. To je asi zatím stále největší problém. Když se dá německo porazit i za menší národy tak ta hra přestává být zábavná.
Lubcacenko
Rotný
Rotný
Příspěvky: 116
Registrován: 15 úno 2010, 14:46

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od Lubcacenko »

MONT10: Souhlas.

Nato, jak dlouho je hra už vydaná, se příliš neposouvá. Přestože má velký potenciál (leckdy je zábavná, než do toho zase zasáhne AI), tak je spousta věcí, které stále hru zatěžují. Přidám jen pár poznatků ze své včerejší hry za USA.

1) Třebaže padly SSSR (ač přes L-L pomoc z mé strany), rovněž i Indie, do další hry se to nějak významně nepromítlo. Za celou válku žádný útok v Pacifiku (ať již Filipíny či tamní ostrovy). Letectvo ze strany Japonska asi neexistuje a lodě povětšinou poztráceli u Filipín (díky mým 4 letkám námořních bombardérů - celkově 1 000 ks). Výjimkou byly občasné boje v Bismarckově moři, kde ovšem šlo o malé flotily, povětšinou však bez velitelů. Ponorková válka neproběhla. -> Výsledkem tedy je, že Japonsko nevyužívá svých sil, ač má přes 500 divizí. Lodě má zaparkované u Filipín. Válka v Pacifiku tedy NENÍ.

2) Opustili jsme tedy pacifické "bojiště", abychom se přesunuli do Evropy a okolí. Tam by situace měla být snad o něčem jiném, ne? Po vyčištění Afriky (ta byla zabrána jak Španěly, tak Italy), jsem se přesunul na Blízký Východ. Po ofenzivě, která vedla k bojům proti turecko-německým jednotkám, jsem se rozhodl v patové situaci útok zastavit. Co udělá AI? Stáhne většinu svých vojsk z hranic, abych mohl zaútočit znovu a získat nové území. Po obsazení větší části oblasti se nepřítel vrátil zpět na své pozice. Podotýkám, že měli pozemní převahu.

3) Evropa. Německo, jakožto vítěz války, má nyní evropskou pevnost ve svých rukách. Vzhledem k připravovanému vylodění Britů (dle spojeneckých plánů), jsem se rozhodl, že ve vhodný okamžik pošlu na pevninu svých 48 divizí, které byly připraveny na B. ostrovech (12 tankových, 12 motorizovaných, zbytek pěchota). S britským vyloděním v Nizozemsku (neúspěšné) a v severním Německu (úspěšné), jsem tedy vyslal svá vojska do této oblasti, abych vytvořil předmostí. Co udělali Britové? Většinu svých vojsk stáhli ... Výsledkem tedy zprvu úspěšná ofenziva, poté pat, nakonec nutnost se stáhnout.

4) Produkce. Ačkoliv spojenci drtí Německo letecky. U Britů nesmyslných 9 000 letadel, u mě cca polovina, vede to v konečném důsledku ke zničení Luftwaffe a snížení počtu jejich stíhaček ani ne na 100. Reakce Německa? Žádná produkce letadel, ale výroba více jak 120 tankových divizí. Jejich výroba je však zábavná, nikdy jsem neviděl tolik možných variací pěchoty a především pak tanků PZ IV (rozdíly jsem však nezkoumal, pravděpodobně má každý typ o milimetr delší dělo, či kratší, kdo ví?).

5) Kriegsmarine. Zcela zbytečné rozepisovat. Ponorky používají u svých přístavů. Hlavní loďstvo taktéž (po mém útoku se svazem 3 CV, 6 CL, 12 DD jsem sice dostal na frak od značně posilněného loďstva Němců - 4 BB apod., přeživší 3 letadlovky jsem ovšem posléze přiřadil k obdobnému svazu, a bylo po problému - rozuměj Kriegsmarine). Otázkou tedy zůstává. Dokáže-li Německo vyrábět loďstvo, proč jej tedy nepošle lovit mimo své břehy?

Výčet by mohl být mnohem delší, nicméně tohle jsou některé postřehy ze včerejška. PS: Hrál jsem na veterána. -> Což je taky dobré, protože jste pak na -0,5 Political Power denně. Kvůli tomu jsem tak mohl změnit obchodní zákon až v roce 1942 (není ideální, když nemáte hliník a SSSR padne).

Souhrn: Hra bude skvělá a hratelná, ale až za pár let.
Hal
Četař
Četař
Příspěvky: 70
Registrován: 14 čer 2017, 20:13

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od Hal »

Ai potrebuje zasadni zmeny. Ted dvakrat nebylo developers diary ale jen nejake kecy od manazera Paradoxu. Problem je AI tvori nesmyslny pocet divizi, ignoruje zasobovani a vystavbu infastruktrury. SSSR vse resi silou posle nesmyslne xxx pesich divizi a ma ohromne ztraty. USA je zase pasivni a casto je do valky prida pozde nebo vubec. Japonci zase casto neutoci na Pacifik, ale poslou divize do Evropy nebo Afriky.

Flotila bez BB nebo HC je sebevrazda, ve spatném pocasi BB maji prevahu.
MONT10
Nadrotmistr
Nadrotmistr
Příspěvky: 216
Registrován: 13 říj 2011, 10:06

Re: Nové patche a DLC

Příspěvek od MONT10 »

Souhlas. Až se AI zlepší tak ta hra bude super. Jinak se to zatím vyplatí hrát jen jako multák. A tam je problém sehnat lidi :-(
Odpovědět

Zpět na „Hearts of Iron 4“