Jajjun.com

Diskusní fórum věnováno historii, hrám od Paradoxu a mnoha dalším zajímavostem.
Právě je 21 srp 2017, 21:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 26 dub 2017, 18:13 
Četař
Četař
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2014, 19:05
Příspěvky: 66
A je to tady: https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/death-or-dishonor-new-country-pack-announced.1017132/
Rýžujeme rýžujeme seč nám síly stačí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 26 dub 2017, 19:34 
Rotný
Rotný
Uživatelský avatar

Registrován: 03 čer 2015, 21:16
Příspěvky: 120
Bydliště: Moskva Rudé náměstí Kreml
Paráda. :pitka: :clapping: :) Už aby to hoši hodili na uložto. :) Chci si zahrát. :D

_________________
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla Bla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 26 dub 2017, 22:00 
Podpraporčík
Podpraporčík
Uživatelský avatar

Registrován: 15 dub 2012, 10:21
Příspěvky: 398
Bydliště: Praha
Docela mě překvapuje, že tam není Finsko, vzhledem k tomu, že ten trailer tvrdí, že je to pro státy ohrožené Říší a Svazem a v tomto ohledu je Finsko velmi důležité - nebo ne vlastně mě to ani nepřekvapuje :) . Taky se mi velmi líbí, že když začali vydávat Dev diary na tento nový patch a ještě neoznámené DLC tak tvrdili, že se bude to bude hlavně zaměřovat na státy Osy... aha no, navíc řekli, že viděli relativní zklamání po TFV takže by to DLC mělo být rozsáhlejší a ono mi přijde teda ještě menší než TFV, ale zase já TFV nevlastím, každopádně katastrofa.
Druhá věc, kterou si opravdu musím postěžovat je prostě ten fakt, že oni vytvoří pokračování série HoI a vymyslí do něj novou mechaniku tedy National Focuses, tuto novou mechaniku přidají pouze hlavním mocnostem (nemluvě tedy o tom, že Čína tuto mechaniku nemá :whip: ) nemluvě také o tom, že některé státy ji nemají dostatečně propracovanou viz Británie a SSSR například, a ostatním státům ji budou přidávat pomocí těchto DLC. To je absurdní, nemůže postavit hru na nové mechanice, kterou implementujete jenom tak napůl a místo toho, abyste tento nejzákladnější prvek tedy National Focuses, které mají být tím "tahákem" a hlavní mechanikou hry, rozvíjeli tak ho prostě budete zpoplatňovat a absolutně ignorovat módy, které jsou zadarmo a některé už i teď nabízejí větší možnosti hraní než samotná hra. Pardon, zřejmě asi můžete :roll: Omlouvám se, ale musel jsem se vyventilovat :D HoI IV by mohla být tak dobrá a zábavná hra, ale zatím předvádí úplný opak, co se týče jejího budoucího směřování :frusty:

_________________
"La mort n'est rien, mais vivre vaincu et sans gloire, c'est mourir tous les jours"-Napoleon Bonaparte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 26 dub 2017, 22:26 
Četař
Četař
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2014, 19:05
Příspěvky: 66
tovlasek píše:
Docela mě překvapuje, že tam není Finsko, vzhledem k tomu, že ten trailer tvrdí, že je to pro státy ohrožené Říší a Svazem a v tomto ohledu je Finsko velmi důležité - nebo ne vlastně mě to ani nepřekvapuje :) . Taky se mi velmi líbí, že když začali vydávat Dev diary na tento nový patch a ještě neoznámené DLC tak tvrdili, že se bude to bude hlavně zaměřovat na státy Osy... aha no, navíc řekli, že viděli relativní zklamání po TFV takže by to DLC mělo být rozsáhlejší a ono mi přijde teda ještě menší než TFV, ale zase já TFV nevlastím, každopádně katastrofa.
Druhá věc, kterou si opravdu musím postěžovat je prostě ten fakt, že oni vytvoří pokračování série HoI a vymyslí do něj novou mechaniku tedy National Focuses, tuto novou mechaniku přidají pouze hlavním mocnostem (nemluvě tedy o tom, že Čína tuto mechaniku nemá :whip: ) nemluvě také o tom, že některé státy ji nemají dostatečně propracovanou viz Británie a SSSR například, a ostatním státům ji budou přidávat pomocí těchto DLC. To je absurdní, nemůže postavit hru na nové mechanice, kterou implementujete jenom tak napůl a místo toho, abyste tento nejzákladnější prvek tedy National Focuses, které mají být tím "tahákem" a hlavní mechanikou hry, rozvíjeli tak ho prostě budete zpoplatňovat a absolutně ignorovat módy, které jsou zadarmo a některé už i teď nabízejí větší možnosti hraní než samotná hra. Pardon, zřejmě asi můžete :roll: Omlouvám se, ale musel jsem se vyventilovat :D HoI IV by mohla být tak dobrá a zábavná hra, ale zatím předvádí úplný opak, co se týče jejího budoucího směřování :frusty:


Líp bych to snad ani neshrnul. Ta poznámka o modech je více než trefná. Třeba takový Kaisereich už má dvakrát víc fokusů než základní hra se všemi DLC. To samé platí i pro The Great War, u kterého se navíc autoři zavázali, že vždy bude zadarmo a lidi bez DLC nebudou nijak omezeni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 26 dub 2017, 22:44 
Podpraporčík
Podpraporčík
Uživatelský avatar

Registrován: 15 dub 2012, 10:21
Příspěvky: 398
Bydliště: Praha
davidjaho píše:
Líp bych to snad ani neshrnul. Ta poznámka o modech je více než trefná. Třeba takový Kaisereich už má dvakrát víc fokusů než základní hra se všemi DLC. To samé platí i pro The Great War, u kterého se navíc autoři zavázali, že vždy bude zadarmo a lidi bez DLC nebudou nijak omezeni.

Právě na Kaisereich jsem při psaní té části myslel, je to brilantní mód, který se neustále rozvíjí a jenom ten fakt, že je stále v alpha verzi, která už teď nabízí prostě mnohonásobně nebál bych se říci stonásobně rozvinutější Focusy, eventy, hratelnost a celkovou propracovanost než HoI samostatně je zároveň super pro Kaisereich, zároveň velmi smutné pro HoI.

_________________
"La mort n'est rien, mais vivre vaincu et sans gloire, c'est mourir tous les jours"-Napoleon Bonaparte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 15 čer 2017, 08:54 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 14 čer 2017, 21:13
Příspěvky: 18
Nove DLC je jasna smrt pro Ceskoslovensko, pokud se teda nepridate k Hitlerovy. Vystacit se jen se 3 sloty pro vyzkum nejde, dalsi ziskate, pokud chcete zuskat demokraticti az kdyz je world tension 10 %, dalsi slot je schovany az za 11 focusama u vojenskeho vyzkumu. Taky je parada za zacinat manpowerem 184 lidi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 16 čer 2017, 10:39 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 19 lis 2012, 13:39
Příspěvky: 9
Tak já to včera rozjel za Maďarsko a to cestou obnovy monarchie... takže teď tam mám Ottu von Habsburga jako panovníka, Rakousko se připojilo na základě referenda a Československo se také dobrovolně stalo součástí R-U monarchie... když náckové měli požadavky na Sudety tak jsem je odmítl a na 60 divizí které jsem v tu chvíli na jejich hranicích měl si netroufli, takže teď napadli Poláky a já jsem v klidu a buduji armádu, abych na ně potom vlílt... :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 17 čer 2017, 10:35 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 19 lis 2012, 13:39
Příspěvky: 9
Hal píše:
Nove DLC je jasna smrt pro Ceskoslovensko, pokud se teda nepridate k Hitlerovy. Vystacit se jen se 3 sloty pro vyzkum nejde, dalsi ziskate, pokud chcete zuskat demokraticti az kdyz je world tension 10 %, dalsi slot je schovany az za 11 focusama u vojenskeho vyzkumu. Taky je parada za zacinat manpowerem 184 lidi.

Tak kvůli tobě jsem to rozjel za ČSR, je rok 41 a stále existuji (bez ztráty "květiny" - jediného kousku území), hlavní problém není počet slotů výzkumu, ale totální nedostatek lidské síly (vojáků), takže hned od začátku jedu na vylepšování opevnění přes focus tree - každá úroveň jednak zvedne počet opevnění, ale také zvyšuje počet vojáků o cca 50k, takže na tom se dá získat cca 150k vojáků (tedy tak patnáct divizí). Mnichov sice přišel dříve než ve skutečnosti, ale i tak jsem v tu chvíli měl na Německé hranici připravených 51 pěších divizí (resp. pěších a horských), na letištích čekalo 300 stíhaček a dalších 300 bylo ve skladu...
Takto vybudovaná armáda dokáže odolávat Německé armádě (hraji ironmana). Navíc na Mnichov zareagovali Angláni jinak než ve skutečnosti takže mě přizvali ke spojencům a vyhlásili válku Německu, spojili se s Rumunskem přes které mi do ČSR už dodali přibližně 15 divizí a cca 700 letadel.
Němci se nejsou schopni přes pevnostní linii dostat a jejich ztráty narůstají geometrickou řadou (zatím přišli o cca 0,5 milionu mužů a mé ztráty jsou 12k vojáků) takže dříve nebo později dojdou Němcům vojáci a já budu moci přejít do protiútoku...
Takže nové DLC rozhodně není jasná smrt pro Československo... :tssa:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 17 čer 2017, 14:50 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 14 čer 2017, 21:13
Příspěvky: 18
No pri dalsim pokusu Nemecko skoncilo v roce 39. Madarsko vytvorilo koalici s Italama a zarucilo Rakousko. Rakousko odmitlo Anschlus a Hitler mu vyhlasil valku, Madari a Italove okamzite poslali do Rakouska divize. Pak nasledoval Mnichov, mne podoporili jak Anglicani tak Francouzi, druhy den po vyhlaseni valky se pridali ke spojencum Polaci.
Hitler poslal skoro vsechno dolu do Rakouska proti Madarum s Italama. Vyuzil jsem situaci a vyrazil na Berlin a Frankfurt, kryti poskytovaly anglicke stihacky. Jedine nepotesila Jugoslavie pridali se k Nemcum. Cely spodek Nemecka obsadili Italove s Madarama, Francouzi obsadili Frankfurt, Britove pristali v Hamburku a jsem obsadily zbytek. Ted ale probiha valka s Rusakama o Polsko.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 09 srp 2017, 15:45 
Rotný
Rotný

Registrován: 13 říj 2011, 11:06
Příspěvky: 120
Koukám,že už dlouho nebyl žádný patch a ani oznámeno nové DLC :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nové patche a DLC
PříspěvekNapsal: 12 srp 2017, 18:31 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 14 čer 2017, 21:13
Příspěvky: 18
Tym delajajici na na HOI 4 mel dovolenou a dalsi developers diary bude az ve stredu.

Edit: takze rovnou vysel beta patch 1.4.2

######################################
########### Hotfix 1.4.2 "Oak" ###########
######################################

##################################
# AI
##################################
- Added AI strategy to avoid some naval strategic regions
- AI now realises that puppets will also join the war when their overlord does ( fixes situation where China does not put any troops on their border with Japan's puppets )
- AI should now prefer even shorter naval routes when picking what ports to navally transfer between
- Nations with low manpower are now less likely to burn pp on relation boosting as they need it for laws
- AI should be less likely to waste PP on guarantees when low on manpower and at war
- Removed AI weight modifier is_in_faction from JAP axis leaning focus
- Tweaked ai weights for carrier plane research. AI will now always research the most modern carrier version available and not research any carrier planes if they don't have carriers, the US and Japan will also be more eager to research carrier planes and particularly so when at war with each other
- Tweaked AT gun research to take enemy armor values into account (AI will be more willing to research AT upgrades if facing an enemy with high armor divisions)
- AI will no longer research basic heavy tanks if it can already research improved heavy tanks
- Removed AI weight modifier is_in_faction from JAP axis leaning focus
- Tweaked ai weights for carrier plane research. AI will now always research the most modern carrier version available and not research any carrier planes if they don't have carriers, the US and Japan will also be more eager to research carrier planes and particularly so when at war with each other
- Tweaked AT gun research to take enemy armor values into account (AI will be more willing to research AT upgrades if facing an enemy with high armor divisions)
- AI will no longer research basic heavy tanks if it can already research improved heavy tanks
- AI now clears the trades that are not being fulfilled due to having no access to trade country
- Italy should now be more careful about transports across the Med
- Enemies of UK will now be wary of transporting through the english channel

##################################
# Modding
##################################
- Can now use "relation" as target for pp_spend_priority ai strategy
- Can now use "guarantee" as target for pp_spend_priority ai strategy

##################################
# Database
##################################
- Added flavor names for German named fighter squadrons
- Added namelist for FAA squadrons in the 800-list
- Added a number of shipnames to the German roster (thanks davewolf!)
- Added Night Witches to the Soviet “Women in Aviation” focus
- Added German historic airwing names after player feedback
- New icons for Italian small arms and truck
- New icons for French infantry weapons (prime condition, only dropped once)
- Added a flavor name for a Yugoslavian light cruiser class
- New leader portraits for Yemen, Haiti, Malaysia, Luxembourg, Indonesia/Dutch East Indies, El Salvador, Buthan, Cuba, Panama, Dominican Republic, Netherlands (alternative)
- Commonwealth leaders now fallback on British portraits if TfV is not activated

##################################
# Audio
##################################
- Adjusted volume on some of the airplane sound effects

##################################
# Balance
##################################
- First level Radar now have a much longer range to make initial investment more attractive
- Expanded bypass criteria for puppet Bulgaria focus to allow focus to bypass if Romania holds all of Bulgaria in a war
- Albania should now not fold to Italian pressure if in a faction with Yugoslavia
- Added bypass to anschluss if AUS is a puppet
- Turkey will now only join the Axis through the German focus if they are fascist.
- Anschluss event now takes guarantees into account
- Lowered upgrade bonus to self propelled AA variants air attack from 30% per level to 15%
- Changed Demand Sudetenland focus to fire fallback event if England is a subject
- Changed South Tyrol to be a core of Austria
- Nerfed CZE fascism gain through focus by 50%
- Reduced starting fascism in CZE to 5% (down from 25%)
- Fixed wrong tech bonus in a Romanian focus
- A country that initiates coup on an another country gets a bonus while inviting revolting country to its faction

##################################
# Bugfix
##################################
- Fixed an issue where frontlines could sometimes dissapear
- It is now ok to transfer resources from your territories through subjects at war time
- Fixed issue where declaring war on a puppet could pull the puppet into an existing war on the wrong side of the war
- Subjects are now added to a faction if their master is
- Convoys used for naval transfers are no longer locked in a state of being permanently "in use" when saving/loading while navally transferring
- Fixed issue where merged wars made it impossible to surrender because you were not marked as war leader
- License production description now updates properly
- Fixed bug where division size affected how much attrition they took and how their supply status was affected by being out of supply
- Fixed a bug where volunteers could appear in an impassible area
- Fix for incorrect use of has_government = fascist/communist instead of fascism/communism
- Fixed a horrific bordergore issue in Romanian "Split CZE" focus
- Ensured that split CZE event chain did not result in CZE units sitting around after their country got annexed
- Doing the Indian focus "Battaglione Azad Hindoustan" should now fire the proper event for Italy rather than give them the option to collect money for the RAF
- Cheating on the Austria-Hungary Referendum and going with the annexation should no longer report that Hitler was assassinated. (the proper news event should fire instead)
- France now joins the Czech entente if they decide to support the Czechs and Czechs have their own faction
- Fixed a wrong tag in URG loc string
- Fixed Italy Befriend Bulgaria strategy not requiring Bulgaria to exist
- Reenabled Vichy France cosmetic tag in a cynical move to squeeze out a tiny bit of profit
- Fixed an event firing several times for Romania
- Fixed an issue with continuous naval/air production idea not being localised
- Fixed a situation that could cause an infinite loop of naval transports
- Made game several times less fun ( Fixed an exploit with nukes persisting after loading or starting new game )

##################################
# Stability
##################################
- Fixed a division by zero CTD in airmissions when aircraft are fighting missiles
- Fixed various rare CTDs


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Webhosting Český hosting

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group Color scheme by ColorizeIt!
Český překlad – phpBB.cz