Jajjun.com

Diskusní fórum věnováno historii, hrám od Paradoxu a mnoha dalším zajímavostem.
Právě je 17 led 2018, 20:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Europa Universalis IV - oprava chyb
PříspěvekNapsal: 19 srp 2014, 17:38 
Nadrotmistr
Nadrotmistr

Registrován: 13 kvě 2014, 21:01
Příspěvky: 229
Pro Arqwell:

Tohle vzniklo špatným kódováním, je to opraveno. Včera byly zveřejněny aktuální opravené češtiny. Tam už je to v pořádku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Europa Universalis IV - oprava chyb
PříspěvekNapsal: 23 srp 2014, 11:16 
Desátník
Desátník

Registrován: 16 bře 2014, 11:24
Příspěvky: 27
Když najedu v obchodním centru na nějakou zemi, tak je tam špatně uvedeno Uvalit embargo na xxx. Přitom je to naopak, že ty daný země uvalili embargo na vybranej stát. Na příkladu ze screenu 4 země uvalili embargo na Hansu, přesto to vyznívá přesně opačně, že Hansa uvalila embargo na ně. Takže by tam mělo být něco ve stylu Uvaleno embargo od; Pod embargem od nebo tak nějak. Pak druhá věc, je tam tlačítko Obchodník odvolán, ale mělo by tam spíš být Odvolat obchodníka.



Stejně tak v mírový dohodě při vracení core provinciií původnímu majiteli je to otočený. Na screenu vyžaduju od Cleves navrácení provincie Kolín původnímu majiteli Brabantsku, ale dole je napsaný Cleves dostane důležitost Kolín od Brabantsko, což je samozřejmě blbost. Nahoře přímo v tom výběru provincií je to správně Kolín k Brabantsko. Stejně tak když bych ten návrh poslal a oni ho přijmuli, tak by v tom přehledu co pak vyskočí a shrnuje mírovou smlouvu to bylo taky obráceně, k tomu ale screen nemám, ale můžu příště udělat.



No a pár překlepů



Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Europa Universalis IV - oprava chyb
PříspěvekNapsal: 23 srp 2014, 19:50 
Nadrotmistr
Nadrotmistr

Registrován: 13 kvě 2014, 21:01
Příspěvky: 229
Pro czhunter:

pochUbné existence jsem už opravoval, máš asi starší verzi češtiny, stáhni si aktuální. Ostatní opraveno, až na No possible rivals. Nikde v textových souborech jsem tenhle řetězec nenašel, je to asi stejný příklad jako kardinálové v církevním okně, prostě je to tam někde natvrdo v exáči.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Europa Universalis IV - oprava chyb
PříspěvekNapsal: 24 srp 2014, 21:43 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 21 črc 2014, 07:56
Příspěvky: 11
Pro WhiteHorse:
WhiteHorse píše:
Pro czhunter:
pochUbné existence jsem už opravoval, máš asi starší verzi češtiny, stáhni si aktuální. Ostatní opraveno, až na No possible rivals. Nikde v textových souborech jsem tenhle řetězec nenašel, je to asi stejný příklad jako kardinálové v církevním okně, prostě je to tam někde natvrdo v exáči.

Není to exáč, je to v souboru ../interface/countrydiplomacyview.gui, ř.640 v bloku "instantTextBoxType" (nutno přidat do "mod" adresáře)
Obrázek

Dále je chybně přeložena volba nového kardinála: messages_l_english ř.76 "$NAME$ nahrazuje $OLD$\n" (orig.: "He is replacing $NAME$ who $OLD$") - nedává to smysl!
Můj návrh je následující:
1) messages_I_english ř.76: NEWACTIVECARDINAL_6: "Odstupuje kardinál $NAME$, $OLD$" (kvůli skloňování, jména jsou v 1p)
2) text_I_english ř. 6422: OLD_CARDINAL_EXPL: "který byl pod dábelským vlivem $OLD$." (docela mě mate, že proměnná $OLD$ tady má dva různé významy, poprvé neudělá nic a podruhé vloží název země???!)
...pak vypadá takto:
Obrázek

A nakonec přidávám nepřeložený text (asi nový update) - našel jsem tam už i další, ale zapomněl jsem ho uložit...
Obrázek

P.S. Dalších chybek už jsem zase pár objevil, ale to až příště... :D

_________________
EU4 v1.7x


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Europa Universalis IV - oprava chyb
PříspěvekNapsal: 25 srp 2014, 20:14 
Nadrotmistr
Nadrotmistr

Registrován: 13 kvě 2014, 21:01
Příspěvky: 229
Pro Arqwell:

1) ...je to v souboru ../interface/countrydiplomacyview.gui... Zrovna tohle je případ souborů, ve kterých se nechci šťourat. Jednak si nejsem zcela jist následky, které by to mohlo vyvolat, druhak se to v dotyčném souboru v mojí verzi nevyskytuje (1.1 - jinou nemám k dispozici).

2) Kardinálové... Tohle jsem se pokoušel opravit už několikrát a marně. I když připustíme špatný překlad, není to pořád důvod, aby to plácalo řádky přes sebe. Takže jsem rezignoval. Ale udělám to podle Tebe, snad to bude fungovat. Opraveno.

3) Kdo je, sakra, Ernest Sterner? Kde se tam ten chlap vzal? Neznám... :-) Tak tohle je asi z nějakého DLC, protože ve standardeních souborech jsem to nenašel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Europa Universalis IV - oprava chyb
PříspěvekNapsal: 26 srp 2014, 13:55 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 21 črc 2014, 07:56
Příspěvky: 11
WhiteHorse píše:
Pro Arqwell:
1) ...je to v souboru ../interface/countrydiplomacyview.gui... Zrovna tohle je případ souborů, ve kterých se nechci šťourat. Jednak si nejsem zcela jist následky, které by to mohlo vyvolat, druhak se to v dotyčném souboru v mojí verzi nevyskytuje (1.1 - jinou nemám k dispozici).

3) Kdo je, sakra, Ernest Sterner? Kde se tam ten chlap vzal? Neznám... :-) Tak tohle je asi z nějakého DLC, protože ve standardeních souborech jsem to nenašel.

1) Já bych se toho zas tak nebál, je to jako popisek na buttonu v HTML podle mě byli líní, nebo se jim nechtělo to napsat jako jiné texty např. v tom samém souboru je i: text = "HEADER_DIPLOMACY" = což odkazuje na EU_I_english, kde se to klasicky přeloží "HEADER_DIPLOMACY: "Diplomacie".
Tím samozřejmě neříkám, že máš ty texty prohledávat, ale když už je někdo někde najde, já bych překládal i tohle...

3) Patrně to bude nový soubor po update (aktuálně 1.7.3), pokud se ti to chce překládat, přikládám jej (mercantilism_l_english.yml; 56 řádků k překladu) - je to obyčejný ZIP přejmenovaný na .JPG
http://i.nahraj.to/f/LpV.jpg

_________________
EU4 v1.7x


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Europa Universalis IV - oprava chyb
PříspěvekNapsal: 28 srp 2014, 16:25 
Nadrotmistr
Nadrotmistr

Registrován: 13 kvě 2014, 21:01
Příspěvky: 229
Pro Arqwell:

1) Jak už jsem uvedl, nemám k dispozici jinou verzi než 1.1 , z čehož plyne, že takové věci nemohu překládat ani v případě, že je najde někdo jiný. Překládat něco, co nemám v originále, opravdu nejde, protože výsledný překlad při vší snaze opravdu není kam zapsat.

3) Tak ten soubor jsem si stáhl a porovnal se starší verzí a je to totéž. Nemohu slíbit, že to přeložím, momentálně mám jinou opráci a nemám na to čas. Mám tady připraveno ještě několik kratších souborů a jelikož to nejsou dlouhé soubory, tak snad... Časem...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Europa Universalis IV - oprava chyb
PříspěvekNapsal: 31 srp 2014, 17:38 
Svobodník
Svobodník

Registrován: 08 srp 2014, 13:59
Příspěvky: 7
Obrázek

Inflation changed by ....

Obrázek

Tento typ spravy neni se zobrazi.....

Obrázek

Cely text nejak nesedi slovosled

http://www.fastimages.eu/images/201408lsl.jpg

nakonci vety: miinistru

http://www.fastimages.eu/images/201408vrv.jpg

posledna veta: deloztreleckou palbu

Obrázek

no possible rivals

Obrázek

posledna veta: nampravdepodobne

Obrázek

PS: nemam zadne dlc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Europa Universalis IV - oprava chyb
PříspěvekNapsal: 31 srp 2014, 20:52 
Nadrotmistr
Nadrotmistr

Registrován: 13 kvě 2014, 21:01
Příspěvky: 229
Pro Phan_Korbal:

Inflation changed by... text nenalezen.

Tento typ spravy neni se zobrazi.. opraveno.

Nehoda pri lovu - neseděl slovosled:

Původní překlad: "Telo $HEIR_CAP_ADJ$ bylo prikrito, nevite kym. Bila latka je nyni zbarvena do cervena a $HEIR_ADJ$ je bez zivota. Rika se, ze $HEIR_S_PRONOUN$ byl nalezenv lese s konem $HEIR_ADJ$. Znate misto, o kterem je rec. Tvar $HEIR_CAP_ADJ$ je klidna, temer jasna. Natahnete se a dotknete se $HEIR_O_PRONOUN$. Dolehne na vas hrozna skutecnost. Chlad, ktery citite, je dech smrti."

Opraveno:"Telo bylo prikryto, nevite kym. Bila latka je nyni zbarvena do cervena a telo je bez zivota. Rika se, ze bylo nalezeno v lese se svym konem. Znate misto, o kterem je rec. Tvar je klidna, temer jasna. Natahnete se a dotknete se ji. Dolehne na vas hrozna skutecnost. Chlad, ktery citite, je dech smrti."

miinistru... opraveno.

deloztreleckou palbu... opraveno

no possible rivals... viz výše komunikace s Arqwell. Nelze opravit.

nampravdepodobne... opraveno

Chocolate imports... to je ze souboru mercantilism_l_english.yml, není přeložen. Nevím, jestli to je, či není DLC, ale teď na to nermám čas.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 109 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Webhosting Český hosting

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group Color scheme by ColorizeIt!
Český překlad – phpBB.cz