Crusader Kings II - mods

Sem směřujte vše týkající se úprav a módů Crusader Kings II.

Moderátoři: Atlantis, Minreth, Vals, Phoenix

Odpovědět
Uživatelský avatar
jackb
Praporčík
Praporčík
Příspěvky: 499
Registrován: 06 dub 2007, 10:46
Bydliště: Aberdeen, SCO
Kontaktovat uživatele:

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od jackb » 18 srp 2012, 17:33

nn. mam len mody, ktore boli v zipe s CK2+ a Game of Thrones, ktory mam vynuty (je jasne ze ze s GOT mapou by to neslo)... mam verziu 1.26.5... ale skusim tam dat 1.26, to by malo mat vacsiu nadej na uspech, aj ked Jihad mi bude chybat...
My watch begins

SteveTR
Štábní praporčík
Štábní praporčík
Příspěvky: 738
Registrován: 14 úno 2012, 21:02
Bydliště: Mons

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od SteveTR » 18 srp 2012, 17:42

Zkus pro jistotu vypnout nějaká DLC, třeba ta hudební.
byl Karel ze Zářičan, Štefan Pražský, Štěpán II.
je Kašpar I. Řekopolský

"Exterminate!" - Neznámý dalek

Jeseter_na_suchu
Desátník
Desátník
Příspěvky: 28
Registrován: 22 úno 2012, 10:15

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Jeseter_na_suchu » 18 srp 2012, 18:13

Mě se hra něchtěla rozběhnout kvůli nějaké chybě v souboru
Landed_titles.txt (common/landed_titles)
V kategorii Special Titles jsem vymazal nějaké podmínky u D_sunni a D_shiite (nepamatji si přesně co to bylo) - přičemž samotné tituly jsem tam samozřejmě nechal.
Pak to už šlo. Jednalo se zřejmě o nějakou možnost přímo zvolit stvoření daného titulu v panelu intrik . asi.

Josef81
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 294
Registrován: 24 říj 2011, 16:24

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Josef81 » 18 srp 2012, 18:42

Hej lidi,mám velký ale opravdu velký problém!!Najednou mi ze hry zmizelo DLC Meč islámu a já tak nemůžu pokračovat v hraní a to mě fakt štve,jelikoš už jsem sjednotil celé Španělsko pod svou vládu.Nevíte,co se mohlo stát?Fakt se mi nechce to DLC kupovat znovu a platit za něj dvakrát.Včera nebo předevčírem jsem si stáhnul z netu CKII+ mod,ale ještě jsem ho nijak nenainstaloval do hry,takže v tom to být nemůže.Napadá někoho nějaké vysvětlení?

Uživatelský avatar
Lubis
Praporčík
Praporčík
Příspěvky: 455
Registrován: 08 čer 2008, 14:44

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Lubis » 18 srp 2012, 20:24

Napadá, mě zmizely všechny. Dal sem ověřit integritu se Steamem a vše je zpět.

Josef81
Štábní rotmistr
Štábní rotmistr
Příspěvky: 294
Registrován: 24 říj 2011, 16:24

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Josef81 » 19 srp 2012, 13:37

Lubis píše:Napadá, mě zmizely všechny. Dal sem ověřit integritu se Steamem a vše je zpět.
Dík za radu.Já celou hru odinstaloval z komplu a znova to přes steam nainstaloval a taky to mám vše zpět.

Uživatelský avatar
jackb
Praporčík
Praporčík
Příspěvky: 499
Registrován: 06 dub 2007, 10:46
Bydliště: Aberdeen, SCO
Kontaktovat uživatele:

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od jackb » 19 srp 2012, 16:40

SteveTR píše:Zkus pro jistotu vypnout nějaká DLC, třeba ta hudební.
chyba bude v tej 1.26.5, lebo 1.26 sa mi rozbehne a .5 ani ked su vsetky DLC vypnute


ehm, preco nemaju mody vlastny savegame priecinok? :evil: tak som si premazal experimentom s CK2+ vynikajuco rozbehnute zjednocovanie Irska vo vanille
My watch begins

Agar
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 7
Registrován: 02 srp 2012, 10:54

1.26.5

Příspěvek od Agar » 20 srp 2012, 09:50

Nemůžu si pomoct, ale muslimské státy jsou v CK2+ neskutečně slabé a pasivní. Začal jsem jako Duke of Apulia a kolem roku 1130 mám ve vlastnictví velkou část Itálie a celou severní Afriku. Křesťanské státy na Pyrenejském poloostrově jasně vítězí a HRE po úspěšné křížové výpravě zabralo velké území kolem Izraele. Zbytek hry se tak můžu soustředit jen na zabírání území na úkor křesťanských království, protože ovládnutí zbytku jejich území je jen otázka času. Mám tento mod rád, ale každému, kdo očekává nelítostné souboje mezi muslimy a křesťany nedoporučuju, už jen z důvodu, že Jihad zdaleka nefunguje tak jak má.

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8920
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Vals » 21 srp 2012, 20:19

Docela zajímavým módem jsou i relativně nový Magnate lords. Zejména díky zcela odlišnému ekonomickému a infrastrukturnímu systému. Není tam pozdní herní inflace s přebytkem peněz a provincie mají své přírodní zdroje, které je možné rozvíjet (kupř. zlaté doly, doly na železo, úrodná půda, těžební dřevo,...)

Agar
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 7
Registrován: 02 srp 2012, 10:54

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Agar » 22 srp 2012, 09:15

Tak za pokus to rozhodně stojí, protože větší důraz na ekonomiku jednotlivých provincií mi ve hře hrozně moc chybí. Nechápu, proč tvůrci nebrali trochu větší zřetel na lokaci území. Například "bohatá" italská pobřežní města mají ve hře po ekonomické stránce stejné možnosti jako zapadlé stepní oblasti. V podstatě rozhoduje jen objem peněz, který je člověk ochotný do těchto provincií investovat.
Na druhou stranu to pro lidi, kteří jsou zvyklí hrát s jinými mody, teď mám na mysli zejména CK2+, může být velký problém. Jakmile si jednou zvyknete na změny, který tento mod přináší a které dělají celou hru mnohem více realističtější, nebude jednoduché udělat kompromis a za cenu ekonomických vylepšení ustoupit od změn, bez kterých si CK2 umím jen těžko představit (alespoň předpokládám, že se tvůrci ML zaměřili výhradně na upgrade ekonomiky a ostatní oblasti zůstaly "nepolíbeny").

Druhou věcí je, jestli toužíte po totální konverzi nebo jenom vylepšení stávajících herních mechanismů, tak jak je tomu u CK2+ (v podstatě se jedná o kompilaci, jejíž ambicí není vytvořit něco revolučního a nového, spíš, jak už uvádím asi po sté, vylepšit původní herní mechanismy). Pokud volíte první možnost, máte velké pole působnosti, pokud druhou, jako já, je trošku problém najít odpovídající mod.

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8920
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Vals » 22 srp 2012, 14:10

je pravda, že proti Ck2+ jsou Magnate lords v některých momentech poněkud zaostalé - zejména co se intrik týče.

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8920
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Vals » 22 srp 2012, 21:36

BTW. na Paradoxfóru jsem našel zmínku, že lze propojit Ck2+ a magnate lords. Což by bylo super, dám vědět, až to vykoumám.

Agar
Svobodník
Svobodník
Příspěvky: 7
Registrován: 02 srp 2012, 10:54

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Agar » 23 srp 2012, 08:39

Nevěděl jsem, že je možné jednotlivé mody kombinovat. Pokud by něco takového bylo reálné, určitě vyzkouším. Dej vědět.

Dík

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8920
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Vals » 23 srp 2012, 10:33

Tak někdo to skutečně provedl, ale ještě jsem to nevyzkoušel...

http://forum.paradoxplaza.com/forum/sho ... st14141022

Uživatelský avatar
jackb
Praporčík
Praporčík
Příspěvky: 499
Registrován: 06 dub 2007, 10:46
Bydliště: Aberdeen, SCO
Kontaktovat uživatele:

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od jackb » 23 srp 2012, 15:25

nabehnu spolu, len hrat som s tym nehral, lebo nechcem prist o svoje pohanske Kralovstvo Litvy a Pruska
My watch begins

Uživatelský avatar
Princ Evžen Savojský
Osobní Strážce Obří Chobotnice
Osobní Strážce Obří Chobotnice
Příspěvky: 3438
Registrován: 10 dub 2006, 07:27
Bydliště: Hundred Acre Wood
Kontaktovat uživatele:

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Princ Evžen Savojský » 10 zář 2012, 20:24

Vřele doporučuji vynikající mod Lux Invicta, zasazený v alternativní historii. Za nitrianské prince právě obnovuji Velkou Moravu a velice se mi to líbí. Největším klady kromě velikého množství nádherné kontrafaktuální fantazie jsou stabilita (hra mi ještě ani jednou nespadla, narozdíl od jiných modů) a herní vyváženost. Opravdu skvělé.
Jan Havran z Trojvlčí, nejvyšší kapitán Šerých plášťů.
Obrázek

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8920
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Vals » 11 zář 2012, 15:38

Princ Evžen Savojský píše:Vřele doporučuji vynikající mod Lux Invicta, zasazený v alternativní historii. Za nitrianské prince právě obnovuji Velkou Moravu a velice se mi to líbí. Největším klady kromě velikého množství nádherné kontrafaktuální fantazie jsou stabilita (hra mi ještě ani jednou nespadla, narozdíl od jiných modů) a herní vyváženost. Opravdu skvělé.
Tak jsem ho zkusil a tedy královsky se bavím. To je úplný sand box :). Samozřejmě, že jsem si musel zmodovat některé nepředloženosti (ty vražedné modifikátory za schopnosti, jakmile není panovník alespoň 8 ve všech vlastnostech, tak je skoro nemožné zemi udržet v klidu) a již obnovuji Východní Impérium za potomky velkého Justiniána :). Jenže jsme zatím narazil na bezmála strop svých možností, protože na severu vyrostli Hunové a Dákové, na výchotě Isaurové a potomci Galatských keltů a zbývá mi jen expandovat do pevninského Řecka. Ale očekávám, že hra brzy skončí, protože můj rod je proklet nízkou porodností...

Uživatelský avatar
tovlasek
Podpraporčík
Podpraporčík
Příspěvky: 398
Registrován: 15 dub 2012, 09:21
Bydliště: Praha

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od tovlasek » 11 zář 2012, 16:24

Ahoj chtěl bych se zeptat jestli je nějaký mod který je v době Starověkého Říma hodně by se mi to líbilo :)
"La mort n'est rien, mais vivre vaincu et sans gloire, c'est mourir tous les jours"-Napoleon Bonaparte.

Uživatelský avatar
Princ Evžen Savojský
Osobní Strážce Obří Chobotnice
Osobní Strážce Obří Chobotnice
Příspěvky: 3438
Registrován: 10 dub 2006, 07:27
Bydliště: Hundred Acre Wood
Kontaktovat uživatele:

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Princ Evžen Savojský » 11 zář 2012, 18:18

Vals píše:
Tak jsem ho zkusil a tedy královsky se bavím. To je úplný sand box :). Samozřejmě, že jsem si musel zmodovat některé nepředloženosti (ty vražedné modifikátory za schopnosti, jakmile není panovník alespoň 8 ve všech vlastnostech, tak je skoro nemožné zemi udržet v klidu) a již obnovuji Východní Impérium za potomky velkého Justiniána :). Jenže jsme zatím narazil na bezmála strop svých možností, protože na severu vyrostli Hunové a Dákové, na výchotě Isaurové a potomci Galatských keltů a zbývá mi jen expandovat do pevninského Řecka. Ale očekávám, že hra brzy skončí, protože můj rod je proklet nízkou porodností...
Dákové jsou mocní i u mě. Naštěstí jsem s nima pořád spojenec a jejich mocné armády se často hodí. Hodně se mi tam líbí nový systém vlastností, např. ty bloodlines, škoda, že se dědí jen po otci, jinak bych si brzy nakřížil supermana :). Člověk si to víc užívá, další hru plánuju za Ptolemaiovce, kteří přežívají na Kyrenaice a touží po zemi svých otců.
Jan Havran z Trojvlčí, nejvyšší kapitán Šerých plášťů.
Obrázek

Uživatelský avatar
Vals
23. Armádní Generál
23. Armádní Generál
Příspěvky: 8920
Registrován: 21 led 2006, 21:42
Bydliště: Nixon's back!

Re: Crusader Kings II - mods

Příspěvek od Vals » 11 zář 2012, 18:33

Princip krevní linie je už ze Sword of islam - tam můžeš taky být sayyid nebo mirza podle svého vztahu k proroku Mohamedovi. V tom módu mne taky zaujala ta spousta modifikátorů pro kullturní okruhy, ale někdy mi přijdou ty bonusy jako až extrémní. Třeba zrovna Dákové jsou silní zpravidla díky svým ohromným bonusům - za kulturu i náboženství získá dácký král +6 k martial +2 ještě za rodinu, což zákonitě vede k tomu, že každý jejich král je extrémně nabušený a získá bonusový modifikátor pro výši možné zemské hotovosti (levy) nehledě na veliké bonusy k morálce, co nabírá cestou :)... každopádně jsem ale teď jejich krále oddělal v bitvě a Dácii zdědil jeho roční synek a celá země je v permanentní občanské válce, tkaže se snad zcela rozpadne a já budu mít pokoj...

Odpovědět

Zpět na „Módy a Editace Crusader Kings II“